oppeens symptoom vrij?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door knorretje21, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo allemaal,

hier weer een vraag van mij ben ik zo onzeker na 2 miskramen :oops:
    maar de hele week heb ik volmet kwalen gezeten erg moe, elke ochtend misselijk en tintelingen, en ga zo nog maar door.

En nu oppeens sinds een zaterdag heb ik nergens meer last van ga laat naar bed, niet misslijk niks. Maak me toch een beetje zorgen en heb pas de 29ste een echo...

wie stel me gerust ? :oops:

bedankt alvast

2. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Meis, geruststellen kan ik je natuurlijk nooit helemaal. Maar onthoud goed dat zolang je geen bloedverlies hebt en krampen je nog niet bang hoeft te zijn voor een miskraam. Een echo zou je nu ook nog niet helpen, want met 5 weken is er nog niet veel te zien. Je heb over 2 weken de eerste echo en als het goed is zie je dan een mooi frummeltje en waarschijnlijk zelfs een mooi kloppend hartje. Probeer je gedachten te verzetten en te genieten van die prachtige ontwikkeling van datgene wat in je buik gebeurt.

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt!
    Ik heb ook 2 miskramen gehad, en toen ik met deze zwangerschap met 8 weken bloedverlies had werd ik helemaal gek.
    En het is heel vervelend, maar het enige wat je kan doen is afwachten :(. Er kan nog van alles gebeuren. Óf het gaat goed, of niet. Maar niemand kan daar iets over zeggen.
    Heel veel sterkte met het wachten op de echo. En ik duim voor een goede afloop!

Liefs Dayenne

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik vind het echt heel lastig.. nu nog 2 weken wachten

nog meer mensen met dit of niet?

5. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik ben al redelijk "ziek" geweest.
    Maar af en toe heb ik er een symptoon vrije dag tussen.

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ben ook heel misselijk geweest en dat is sinds een week een stuk minder geworden, ook minder moe dan voorheen, maar ben nog steeds zwanger, vanavond 1e echo, ik hoop zoooo dat alles goed is, ik herken je onzekerheid hoor, maar geen kramp en geen bloed is een goed teken, hou je daar maar aan vast ;)

7. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Hey natassie

Ik heb precies hetzelfde! Heb vanaf vrijdag ook geen klachten meer. Was de 2 wkn lang smorgens erg misselijk, had hoofdpijn en was moe. Ook hier heb ik geen last meer van.
    Ook ik krijg over 2 weken pas een echo. Het heeft nu nog weinig nut om een echo te maken, ze zullen waarschijnlijk haast niets kunnen zien.

Maar ik maar me er niet zo druk om. Sommige vrouwen hebben de hele zwangerschap helemaal geen kwalen, andere vrouwen hebben heel veel kwalen en dan kan het nog mis gaan.
    Het kan best zijn dat ons lichaam misschien wel heel snel gewend is aan de hcg? (weet het niet hoor)
    En zolang er geen bloed is, is er ook helemaal niets aan de hand! Dan zit je kindje nog lekker te genieten in je buik!

Maar als je je zorgen maakt is dat natuurlijk ook niet goed voor het kindje. Probeer er lekker van te genieten! Weet dat het soms moeilijk is. Maar als je er bij stil staat dat er zoiets bijzonders in je buik groeit? Dan is dat toch eigenlijk heel mooi!

Heel veel sterkte en succes!

Groetjes gaby

8. Pilar

Pilar Lid

29 jul 2008
    54
    1
    0
    Ik had ook hetzelfde, bij mij rond de 9 weken. Van de ene op de andere dga nergens meer last van, was toen ook heel zenuwachtig, maar het kan echt hoor. Hormonen zijn rare dingen. Ik ben nu alweer bijna 24 weken, dus.

Deel Deze Pagina