ik ben nu 14 dagen aan het prikken met decapeptyl en gonal. nu heb ik dinsdag een punctie maar verlies vanaf vanavond een heel klein beetje bruin slijm. ik ben zo bang dat de eitjes verloren gaan. mijn eitjes zijn uitgeput en bijna op, daarom deze proefsimulatie waardoor ik er nu 2 a 3heb en disndag de punctie. wie heeft dit eerder gehad
Je kunt tijdens het spuiten last hebben van wat bloed-of bruinverlies. Dit kan helemaal geen kwaad. In mijn instructies stond dat het kan voorkomen. Als je je erge zorgen maakt, zou je altijd even kunnen bellen om te overleggen. Succes!
Hallo marianne. Is dit misschien een bijwerking? Heb je de bijsluiter al gelezen? Zal me niet direct zorhen maken. Moet je ook pregnyl of zo spuiten? Kan ook oud bloed zijn namelijk. Gr carmen
dank jullie wel voor de reacties. ik heb geprobeerd het ziekenhuis te bellen maar krijg niemand te pakken. ik hoop echt dat jullie gelijk hebben. ik prik decapeptyl en gonal vanavond moet ik ovitrelle spuiten en dan morgen niks en dinsdag de punctie
moest iemand op de dag dat je ovitrelle spoot 36 uur voor de punctie ook nog de decapeptyl spuiten. ze zeiden volgens mij van niet maar ga nu twijfelen