radboud nijmegen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cynmark29, 25 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Vandaag positieve ovulatie test , dus via de mail in nijmegen aangemeld , voor morgen zijn zaad weg t brengen .ben alleen bang of de mail niet goed is aangekomen heb alles goed ingevuld en doorgestuurd

2. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Niemand

3. Hagedisje

Hagedisje Actief lid

12 jun 2015
    342
    40
    28
    Als je bang bent dat de mail niet goed is aangekomen kun je beter even het Radboud bellen ipv hier vragen ;) Hier kan niemand dat voor je controleren.

Volgens mij krijg je wel een bevestiging als je via mijn.radboud iets doorgeeft, maar met de mail heb ik geen idee :(

4. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Ik heb al gekeken maar kan niks trugvinden over tel nummer

5. Hagedisje

Hagedisje Actief lid

12 jun 2015
    342
    40
    28
    Je moet voor jezelf bekijken of je dit spoed vind (Bij spoed belt u: (024) 361 47 88) of dat je je morgen meld bij het afgiftepunt. Daar is iemand op het lab aanwezig in het weekend. Ik weet dat ze IVF vanaf 10 uur doen en een half uur van tevoren moet je dan inleveren. Dus vermoed dat er vanaf 9:30 uur altijd wel iemand aanwezig is.

Weet je wel zeker dat je morgen in moet leveren en maandag de IUI is?
    Staat er nog informatie in mijn.radboud?

"De dag van de inseminatie
    Op de dag van de inseminatie levert meneer tussen 8.00 uur en 8.30 uur zijn zaad in bij het Fertiliteitslab op onze afdeling. Dit zaad mag meneer thuis produceren of in de speciaal daarvoor bestemde ruimte op onze afdeling. Als het maar binnen één uur ingeleverd wordt bij ons Fertiliteitslaboratorium. Bij de zaadproductie mag u géén condoom gebruiken. Gebruik altijd een potje dat verkrijgbaar is op onze afdeling om het zaad in op te vangen. Verder is het voor de kwaliteit van uw zaad beter als u één tot vier dagen voordat u uw zaad moet inleveren geen zaadlozing heeft. Op onze afdeling krijgt u het potje waarin het zaad opgevangen dient te worden, plus een identificatiesticker die u op het potje plakt.
    "

6. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Alles is goed gegaan gelukkig ..

Deel Deze Pagina