Hallo Ik krijg aanstaande woensdag om 12.40 uur een echo. Dit omdat ik al twee weken aan het vloeien ben. Nu, niet meer zoveel en bruin. Ik vroeg me nu af, of je dan al een hartje kunt zien? Groetjes Pamela.
Soms wel, soms niet. Mij is verteld dat het voor 8 weken weinig zin heeft om een echo te laten maken. Je kunt niet zoveel zien bij een embryo van 6 of 7 weken. Ja, soms een hartje en soms gaat die pas later kloppen. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt meis. Maar als de gyn of vk nog niets kan zien, dan zegt dat nog weinig. Dus in dat geval zal het je zorgen niet wegnemen helaas...
je kan wel degelijk iets zien vanaf de 6 wkn. sommige zh doen een echo met de 7 wkn om er zeker van te zijn een kloppend hartje te zien! omdat niet iedereen precies weet hoever ze zijn. met 9 weken zitten er al armpjes en beentjes aan, dat ik wat ik bij me volgende echo hopelijk te zien krijg! ook al is het nog heeeeeel klein Succes meid!
officieel misschien van af 6 weken, maar je beebje kan ook altijd enkele dagen achter liggen en dan zie je dus nog geen hartje (hoe vaak ik dat inmiddels hier niet meegemaakt heb!), wat dus inderdaad helemaal nog niets wil zeggen, dan zul je een week later terug moeten komen. Spannend hoor meid! Sterkte met wachten en hopelijk zien jullie gewoon gelijk in 1x een kloppend hartje!
Ik hoop het ook. Ik heb al een echo gehad met 4 weken en 5 dagen en toen was er een vruchtzakje te zien met dooierzakje. Degene wat de echo toen deed zei dat dit hoorde bij een zwangerschap van 5 weken. Ik zou terug komen tussen 6,5 week en 7 weken. Ik hoop dat morgen iets van de onzekerheid kan worden weggenomen. Ik vloei niet hevig maar toch. Het hoort er normaal niet bij. Ik heb het bij de twee andere zwangerschappen ook gehad, maar geen twee weken zoals nu. Groetjes.
Hoi Sarah, Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap, maar wat bedoel je nu precies met vloeien. Ik verlies namelijk ook elke keer bij het afvegen heel licht rose. Ik wil me niet druk maken en wil positief blijven denken maar dat lukt niet echt. Aanstaande vrijdag heb ik een echo. Ik hoop maar voor iedereen die in spanning afwacht dat het allemaal goed komt. Ik las net van iemand een stukje daarin stond geschreven dat de meeste zwangerschappen toch goed verlopen dan slecht. Daar moeten we maar aan denken en aan geloven.....
hoi, het hartje begint rond de 5,5 week te kloppen en is dan meestal zichtbaar op de echo, maar dat ligt aan de apparatuur. Maar ze doen het inderdaad wat later omdat ze dan zeker weten dat het moet kloppen, omdat je je inderdaad vergist kan hebben in de datum of dat je een latere eisprong hebt gehad. Succes
Hallo Ik ben voor een twee weken begonnen met licht rose en daarna bruin verlies. Toen ineens een avond rood verlies, daarna weer bruin. Paaszaterdag ineens flink rood verlies gehad en daarna weer bruin. Gister en vandaag in de ochtend niks meer en in de middag weer bruin verlies. Nog twee en half uur wachten en dan weten we hopelijk meer. Ik ben wel heel zenuwachtig ondanks dat ik niet het idee heb dat ik het vruchtje verloren ben. groetjes
hay pammetje.... Ik ben benieuwd hoe het gegaan is ? Ik hoop dat alles nog goed is met jou en je kindje... groetjes
We hebben een mooi kloppend hartje gezien. We schijnen zelfs een week verder te zijn als we dachten. Heel goed nieuws. Toch blijf ik een beetje voorzichtig omdat ik nog altijd wat bloedverlies heb. Groetjes
wauw! gefeliciteerd! snap dat je voorzichtig blijft maar wel mooi dat je toch het hartje heb zien kloppen zeg... veel succes en hopelijk gaat alles goed blijven!
Je verhaal klinkt me erg bekend in de oren,ik heb nl hetzelfde. Mar wel heel fijn om te horen dat ondanks het vloeien je toch een hartje hebt horen kloppen! Ik krijg morgen mijn eerste echo dus dan weet ik ook meer.Ik vloei nu een week,steeds wisselend van kleur en hoeveelheid.Maar ik heb gelukkig geen krampdus daar put ik wel moed uit.Ik houd jullie op de hoogte!
hallo wij krijgen volgende week ook onze eerste echo ben nu zes weken zwanger heb in de eerste week een bloeding gehad van 1 dag en heb pijn onder in me buik vandaar dat ik volgende week een echo krijg in het ziekenhuis volgens de dokter niks om zorgen over te maken maar dat is makkelijk gezegd je blijft er toch mee bezig of er niks aan de hand is maar als ik jullie verhaal lees zijn er meer mensen die bloedingen hebben nu maar afwachten
Ik had vanochtend ook wat bloedverlies. Het was wel donker, maar maakte me toch zorgen! Ik heb meteen de verloskundige gebelt en die zei dat ik maar een echo moest laten maken. Gelukkig kon ik even tussendoor. Op de echo was alles goed en zag het hartje kloppen. Verder was er ook geen aanwijzing voor een bloeding uit de baarmoeder. Toen ik thuis was en naar wc ging had ik helder rood bloedverlies. Weer vk gebelt maar die zegt dat het waarschijnlijk door de inwendige echo komt, waarschijnlijk adertje geraakt ofzo. Gelukkig is het vanzelf gestopt maar je schrikt wel ff!
Hallo Bij mij is nu eindelijk na 3 weken het vloeien gestopt. Ik heb wel af en toe bij de afscheiding een beetje bruin. Ook als ik de grote boodschap heb gedaan heb ik dat. Ik ben weer blij als het 6 mei is dan krijgen we weer een echo. Dames jullie allemaal veel succes bij jullie echo's. Ik duim voor jullie.
Fijn dat bij jou alles goed is Liekje! Ook voor jou hoop ik dat alles met een sisser afloopt Pamela! Ik heb wel de zenuwen voor vanavond,ik vloei nog steeds kleine beetjes,dus de uitslag van een mooie echo kunnen we wel gebruiken! Bedankt voor jullie berichtjes,ze doen me goed!
Ik hoop ook dat het goed gaat met jullie ongeboren kindje....Ik heb een afspraak voor de echo de volgende week.... de groeten Sheri
Hallo ik ben 6 weken en 3 dagen zwanger, maar ben zo bang dat het misgaat of al mis is. Ik verlies geen bloed ofzo. Had dit in mijn vorige zwangerschap wel. Ben een beetje moe, maar voor de rest ook niet veel bijzonders. Hebben meer mensen hier last van? of zal ik me zorgen maken op niks?