hallo, tja ik heb vorige maand via deze site ook de tampontest gedaan maar ben benieuwd of er meer mensen zijn die dat ook doen en hoe de ervaringen zijn ben benieuwd naar jullie reakties
Aan de tampontest kun je zien of je nod er aan zit te komen als je tampon een lichte verkleuring aangeeft dan weet je bijna zeker dat je opngesteld wordt maar wanneer je geen verkleuring heb kan het zo zijn dat je ongesteld heid er dus niet aan komt wie dot dit nog meer
ehum, tampon? Mij niet gezien hoor haha.. Ik heb 1 x geprobeerd dat ding te gebruiken, maarre geen resultaat
ik heb het ook wel eens gedaan, niks geen verkleuring en korte tijd later toch ongesteld. Dat kan echt in een paar minuten omslaan volgens mij, dus ik vind de test met een tampon geen enkele zekerheid geven. daan
ben het helemaal met daan eens, ook wel eens geprobeerd, maar het ene moment niets aan de hand, het andere moment ongesteld.. ik ondek het vaak als ik naar het toilet ga .. door de druk komt het los/naar beneden lijkt het wel...
ik heb het vorige maand geprobeerd en toen had ik bruinigheid er aan en werd inderdaad ongi, nu is er nog niks te bekennen alleen wit slijm dus ik dacht misschien deze maand dan eindelijk zo ver tja dat wachten is zo klote he dus probeer je alles of ik tenminste wel.
ik ga er ook niet vanuit dat dit het is maar ik was beniewd of er meer zijn die deze methode wel eens heeft gedaan en daar dereakties van, je moet toch wat!
ik heb meestal al wat wiite vloed voor ongesteld wordt en die kluert dan inderdaad, maar daar heb ik geen tampon voor nodig haha wat zonde: er in, er uit en weg gooien. ik wacht dan liever gewoon af hoor
Ik wacht ook altijd gewoon op de ongi.. Meestal plas ik en dan ineens (uit het niets) druppelen er wat druppetjes bloed naar beneden, een tampon test vind ik maar niets.
Nooit van gehoord. Klinkt op zich logisch, maar het werkt denk ik alleen heel kort van tevoren....en dan kan je het toch best wel voelen denk ik.