kent iemand de tampon test?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rodean, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rodean

rodean Lid

15 feb 2007
    90
    0
    0
    hallo,

tja ik heb vorige maand via deze site ook de tampontest gedaan maar ben benieuwd of er meer mensen zijn die dat ook doen en hoe de ervaringen zijn

ben benieuwd naar jullie reakties

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Geen idee meid! :oops: Wel vaker van gehoord!

Suc6 ermee!

Liefs Marjo

3. rodean

rodean Lid

15 feb 2007
    90
    0
    0
    Aan de tampontest kun je zien of je nod er aan zit te komen als je tampon een lichte verkleuring aangeeft dan weet je bijna zeker dat je opngesteld wordt maar wanneer je geen verkleuring heb kan het zo zijn dat je ongesteld heid er dus niet aan komt wie dot dit nog meer

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    ehum, tampon? Mij niet gezien hoor haha.. Ik heb 1 x geprobeerd dat ding te gebruiken, maarre geen resultaat :D

5. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    ik heb het ook wel eens gedaan, niks geen verkleuring en korte tijd later toch ongesteld. Dat kan echt in een paar minuten omslaan volgens mij, dus ik vind de test met een tampon geen enkele zekerheid geven.

daan

6. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    ben het helemaal met daan eens, ook wel eens geprobeerd, maar het ene moment niets aan de hand, het andere moment ongesteld..

ik ondek het vaak als ik naar het toilet ga :oops: .. door de druk komt het los/naar beneden lijkt het wel...

7. rodean

rodean Lid

15 feb 2007
    90
    0
    0
    ik heb het vorige maand geprobeerd en toen had ik bruinigheid er aan en werd inderdaad ongi, nu is er nog niks te bekennen alleen wit slijm dus ik dacht misschien deze maand dan eindelijk zo ver tja dat wachten is zo klote he dus probeer je alles of ik tenminste wel.

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou daar moet je idd niet van uit gaan hoor.
    Het kan ineens beginnen.

succes met wachten.

groetjes

9. rodean

rodean Lid

15 feb 2007
    90
    0
    0
    ik ga er ook niet vanuit dat dit het is maar ik was beniewd of er meer zijn die deze methode wel eens heeft gedaan en daar dereakties van, je moet toch wat!

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik heb meestal al wat wiite vloed voor ongesteld wordt en die kluert dan inderdaad, maar daar heb ik geen tampon voor nodig haha wat zonde: er in, er uit en weg gooien. ik wacht dan liever gewoon af hoor ;)

11. Wishes

Wishes Actief lid

10 feb 2007
    151
    0
    0
    Hoorn
    Ik wacht ook altijd gewoon op de ongi.. Meestal plas ik en dan ineens (uit het niets) druppelen er wat druppetjes bloed naar beneden, een tampon test vind ik maar niets.

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nooit van gehoord. Klinkt op zich logisch, maar het werkt denk ik alleen heel kort van tevoren....en dan kan je het toch best wel voelen denk ik.

Deel Deze Pagina