opgeblazen buik na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door famke1984, 21 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke1984

famke1984 Actief lid

21 jun 2013
    186
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb na de eisprong afgelopen dinsdag 17 sept een hele opgezette buik lijk wel een ballon die er in zit vreselijk.
    ook af en toe steekjes in mijn buik,
    wanneer zou de eventuele innesteling kunnen zijn?
    en heb je altijd een bloeding bij de innesteling.
    zooooo spannend allemaal.

famke

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Volgens mij had je al een topic geopend en bleek daaruit dat je niet dinsdag je eisprong hebt gehad, maar afgelopen donderdag. Je had dinsdag en woensdag een positieve ovulatietest, toch? En donderdag buikpijn, dus je eisprong. Je klachten komen zeer waarschijnlijk nog steeds door je eisprong en hormonen.

Je kunt nu nog niks merken van een bevruchting, de innesteling is nog lang niet. En daar merken de meeste vrouwen overigens niks van en er komt over het algemeen ook geen bloed bij kijken. Het is ook helemaal niet te zeggen dat je meteen de eerste ronde zwanger raakt.

Ik denk dat je iets meer geduld moet hebben, er zit niks anders op dan afwachten. ;) Succes.

3. Mirsa

Mirsa Lid

5 aug 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben elkaar in je vorige onderwerp ook al gesproken :)

Jij had dinsdag en woensdag positieve ovutest? Dan zal je eisprong woensdag of donderdag pas zijn geweest. Innesteling is dan nog wat vroeg, die is geloof ik gemiddeld zo'n 5 tot 8 dagen na je ei. Bloeding hoeft zeker niet bij de innesteling, bij de eerste heb ik ook geen bloeding gehad.

Ik had woensdag positieve ovu test, heb nu ook een wat zwaar gevoel in onderbuik en beetje opgezette buik. Maar in de eerste twee rondes had ik ook symptomen maar toch niet zwanger helaas.

Is dit jullie eerste kindje en had je in vorige rondes ook symptomen?

Wachten tot nod duurt lang he;)

Deel Deze Pagina