Vandaag naar de Gyn. geweest!!!!!!!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door -, 24 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Vandaag ben ik samen met mijn man naar de Gyn geweest, na een reeks vragen over onze gezondheid, zijn we naar een kamertje gegaan waar ze een echo heeft gemaakt was gelukkig niks pijnlijks :)

Ze heeft me alles laten zien dat is zo supergaaf om te kijken hoe het er van binnen uitziet :)

Verder heeft ze ook wat slijm uit mijn baarmoeder gehaald, toevallig hadden we de dag ervoor geslachtgemeenschap :oops: :)

Ze heeft toen dat slijm onder een microscoop gezet en ik zag hoe het zaad zwom echt geweldig om te zien super gewoon!!!!!!!! :confused:

Volgende week moet ik bloed prikken voor FSH, en mijn man moet zaad leveren :) En de 2 de of 2de dag van mijn cylcus moet ik nog eens bloed prikken.

En over 5 weken hebben we de uitslag pffffff da's nog heeeeeeel lang wachten!!! :eek:

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gelukkig is alles je meegevallen doen de zwemmertjes het goed bij jou!
    Ik hoop dat je uitslagen positief zullen zijn en jullie gauw een eigen wondertje hebben!
    Heel veel succes meid!
    Liefs Elmo

3. Niet meer actief

Bedankt!

Mijn man moet nog zaad inleveren op 31 maart dus het is allemaal nog afwachten, maar de gyn gaf al aan dat ze goed zwemmen :)

Ik hoop dat met mij ook alles goed is en dat is geen vervelende onderzoeken nodig heb :cry: Zoals zo'n HSG heb gehoord dat dat erg naar is heb jij dat weleens gehad Elmo?

En ik houd je ICSI behandeling goed in de gaten hoor, ben reuze benieuwd hou je ons op de hoogte???? :D

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoi hoi,
    Nee, heb alleen inwendige echo's, bloedprikken en cyclusanalyse gehad.
    Bij mij lijkt alles oke dus is er verder geen onderzoek nodig.
    Mijn eisprong was goed dus eigenlijk houdt niks onze behandelingen tegen.
    De zwemmers zijn wel echt beroerd maar we hopen dat het door middel van ICSI te omzijlen is.
    Een baarmoederonderzoek schijnt heel wisselend ervaren te worden...helaas.
    Maandag gaan we voor de eerste echte FM heen (follikelmeting) als ie groot genoeg is mag ik al beginnen met spuiten...heel spannend dus.
    Kus Elmo

5. Niet meer actief

Ik duim echt voor jullie hoop echt op goed nieuws, hoelang hebben jullie moeten wachten op de ICSI behandeling? En waren jullie nou 14 of 15 maanden "bezig"??

Een collega van me is 13 maanden bezig en ze had vorig maand haar ISCI behandeling de allereerste ze is nu 7 weken zwanger hoop echt dat het bij jou ook zo gaat!!!!!!!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

We weten ruim anderhalf jaar dat de zwemmers geen goud zullen winnen en zitten nu (nou ja, deze maand zou) de 18e ronde zijn volgens mij.
    Maar nu gaan we dus beginnen en valt de "last" van zelf klussen toch wel aardig van mij af. Ik vind het heerlijk dat we kunnen beginnen (kan een ander zich misschien niet voorstellen) maar na anderhalf jaar (ruim) ben je er echt wel aan toe. Wij in elk geval wel. We hebben zelfs nog een beetje mazzel gehad. Veel mensen zijn jaren bezig, wij wisten voordat we actief gingen klussen al dat het zelf w.s. niet zou lukken. Dat scheelt heel veel tijd.
    We hebben uiteindelijk 6 maanden op de wachtlijst gestaan, dit zouden er 9 zijn dus ook daarbij hebben we mazzel gehad.
    Ondanks al die mazzeltjes is het zwaar en we zijn er nog lang niet!
    Nogmaals heel veel succes ik hoop echt van harte dat jullie geen behandeling nodig zullen hebben!
    Liefs Elmo

7. Niet meer actief

Ik wens jullie echt heeeeel veel sterkte, en hou het in de gaten. :)

Ik hoop inderdaad dat we het niet nodig zullen hebben ik hoop het echt 8)

Veel liefs,
    Angeltje :eek:

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Beetje onnozel misschien maar:
    Zijn jullie bij de gyn. geweest i.v.m. 11 maanden klussen of hebben jullie ook nog andere aanwijzingen voor het niet zelf zwanger kunnen worden?
    Heb ik waarschijnlijk gemist :oops:
    Elmo

9. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0

Meid dit lijkt net het verhaal van ons van vande week, echt maf, wij moeten ook zo lang wachten op de uitslag, ik heb al wel een keer bloedgeprikt en mijn man heeft zijn zaad ook al 1 keer ingeleverd en over 2 weken moet hij nog een keer.
    liefs fredje,

succes he meid

10. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hai angeltje!
    viel mee he! dat eerste bezoek!!
    hopelijk hebben jullie positieve uitslagen straks!
    en wat duurt dat wachten toch steeds verschrikkelijk lang!!!
    veel sterkte met wachten!
    liefs elfje

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    sterkte met wachten!
    ik hoor wel vaker dat er bij de 1ste afspraak zaad ingeleverd moet worden, bij ons is dat nog steeds niet zo, eerst volgende keer zal ik er zelf wel om vragen, straks zijn we alsnog voor nix bezig.

12. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    meid toch, bij iedere gynecoloog zullen ze weer anders te werk gaan, en je bent nooit v oor niks bezig ;)

13. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Vaak word er eerst naar de vrouw gekeken.
    Vinden ze bij de vrouw wat, dan word daar vaak eerst onderzoek naar gedaan.
    Wanneer er tijdens behandeling in de daaropvolgende periode geen zwangerschap komt, word er pas verder gekeken, dat doet niet elke gyn zo natuurlijk en ze hanteren vaak allemaal een andere methode.

dus als de gyn het niet nodig acht dan gebeurd dat niet direct.

Groetjes

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    jullie hebben helemaal gelijk.
    ben alleen een beetje errug ongeduldig!!

15. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    kan ik me voorstellen hoor meid, maar heb geduld!!!
    Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen raken.
    liefs fredje

16. Niet meer actief

We zijn eerst na 10 maanden naar de huisarts geweest en toen heeft hij ons meteen naar de gyn doorverwezen, dus niet om andere aanwijzigen ofzo :eek:

17. Niet meer actief

Echt waar wat grappig zeg :) over 5 weken pas onze vervolg afspraak en dan zien of alles goed is................................ :eek:

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh okey...gelukkig dat hij jullie snel door heeft verwezen!
    Succes meid!
    Elmo

19. Niet meer actief

Ja super hé, nu hopen dat ik maar heel snel zwanger word ;)

20. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    wij moeten over 6 weken terug, dus ik ben benieuwd, ik hoop dat we voor die tijd zwanger zijn, hahahaha zal wel niet maar zou leuk zijn en anders horen we in mei wat men gaat doen. Spannend

Deel Deze Pagina