Hallo meiden, Ik had gister een extra groeiecho omdat ons meisje een aantal weken achter zou lopen, dit viel gelukkig mee (een week), maar de echoscopiste zei wel dat de baby al erg diep naar beneden lag cq ingedaald was. Kan dat eigenlijk al met deze termijn? En belangrijker, is het dan ook een voorteken dat ze misschien vroeger/te vroeg geboren gaat worden? Ben het helemaal vergeten te vragen..
Hier ook een ingedaalde baby (al meer dan een week). Ben evenver zwanger als jij. Hier helaas ook al weeën, dus bedrust. Volgens de gyn. kan het indalen op zichzelf niet heel erg kwaad (vooral niet als ze nog niet vast liggen) en is de ene baby daar gewoon vroeger mee dan de andere. Ze kunnen er ook gewoon weer "uit" floepen hoor.
Mijn oudste was met 29 weken ook al volledig ingedaald. Ik heb vanaf 35 weken regelmatig weeen gehad en hij kwam met 37 weken. Bij de jongste had ik met 30 weken al ween en hij werd geboren met 39 weken. Ik denk dus niet dat het een voorteken hoeft te zijn.
Hier lag mijn 1e ook met 30 weken ingedaald en vast. Uiteindelijk geboren met 38w4d. De andere kids lagen ook al snel (32w) een stuk lager/ingedaald, maar niet vast en daar kwamen ze ook niet veel eerder. In mijn geval was het eerder indalen dus geen voorteken.
de oudste was met 31 weken ingedaald, hij kwam pas met 40+1... de jongste daalde pas een week voordat ze kwam (geboren met 40+6) helemaal in... ik denk dus dat het niet zoveel zegt... hoop ik althans voor jou!!!
Dank je wel dames, stelt mij inderdaad een beetje gerust. Ik heb toch graag dat ze nog een weekje of 10 blijft zitten
De eerste pas ingedaald bij bevalling, bevallen op 38.4 weken. De tweede volledig ingedaald rond 35 weken (weeenremmers gekregen op 30 weken, pas bevallen op 39.4 weken!
Had precies hetzelfde vorig week. Ze heeft me verzekerd dat het er niets mee te maken hoeft te hebben. Wel nog even m'n baarmoedermond gecheckt en die was nog mooi dicht. Ben dus wel gerustgesteld. Heb trouwens ook ontzettend veel harde buiken, heb jij dat ook?