5 weken en buikpijntjes

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jantine, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Hallo verloskundigen,

Ik ben dolblij dat ik weer zwanger ben! Volgens mijn berekening ben ik rond de 5 weken. Ik heb genoeg verschijnselen die me positief lijken (misselijk, moe, pijnllijke borsten) maar ook eentje waar ik me minder gezellig bij voel. Het voelt allemaal heel gevoelig in mijn buik, vooral als ik lang sta of veel beweeg. Als ik rust neem gaat het snel beter. Het lijkt op menstruatiepijn maar is toch anders. Het zit soms ook in mijn liezen. ´s Nachts heb ik nergens last van.

Misschien ben ik me wat teveel zorgen aan het maken. Ik heb hiervoor 2 miskramen gehad en de schrik zit er nog goed in...

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groetjes
    Jantine

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik snap je zorgen na de miskramen. Toch is een menstruatie gevoel te begrijpen, dat komt door de groeiende baarmoeder. Pas bij heftige krampen en helderrood bloedverlies heb je kans dat het misgaat. Neem je al foliumzuur?

Mirjam

3. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Hoi Mirjam,

Bedankt voor je antwoord, ik voel me een beetje gerustgesteld. Ik neem al foliumzuur! En gelukkig heb ik verder nergens last van.

Groetjes
    Jantine

Deel Deze Pagina