Tijn past hem niet meer! Hij is te kort! Vind het zo jammer, want het is een super stoer jack, waar ik veel complimentjes op heb gekregen! Zie mijn advertentie op marktplaats: http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... rjack.html kus miek * Ik heb ook nog een leuk adidas trainingspakje te koop! Maat 86, 2 keer gedragen, Tijn was te slank voor de broek, die zakte steeds af! Donkerblauwe broek met groene strepen, grijs jack met groene en blauwe strepen. Joggingstof!
Ze zeggen 104, maar Tijn heeft nu maar 92, en hij is kwa lengte te klein. Een ruime 86 denk ik dus! kus miek
hahaha Ja erg he! Ik heb hem gekregen als verjaardagskado voor Tijn. Maar ze zijn nieuw minimaal 55 euro(nu in de aanbieding!) Zijn hele dure jacks! Kijk maar op www.kleertjes.com! Zijn ze afgeprijst nog 90 euro! Kijk maar op marktplaats! kus miek
@marline, ja die heb ik, maar geen idee hoe ik die hier plaats. Zal hem proberen in mijn album te plaatsen! Is Dice lekker stevig? Anders zakt de broek namelijk af. Het is geen trainingspakje voor slanke kids! kus miek gelukt staan er 2 in mijn album!
wauw wat een stoer pakje ja hah adice is lekker stevig hij is nu 5 maand en zit al in truitjes maat 80-86 wat wil je daar voor hebben
5 euro wil ik ervoor hebben. Denk dat ik dat pakje ook nog wel in brievenbuspost krijg, dan zijn de verzendkosten toch minder? En als je ze beide neemt, 17,50? maar dan moet het wel in een pakketje! kus miek
hahahah..verkeerd begrepen dus! dacht dat je het te duur vond! hihihi Adidas pakje is gereserveerd trouwens! Jack heb ik nog in de aanbieding, en dames, je hoord het van Runner: TIS EEN KOOPJE! hahahaha kus miek
Nee soory, ik ben al heel goedkoop en wil er echt 15 euro voor hebben! verzenkosten zijn 6,75 geworden. Dus minimaal 21,75! Het jasje is in perfecte staat en het geld meer dat waard! Tis geen eigenwijsheid, maar ik vind dat het jasje gewoon echt 15 euro moet opleveren! kus miek
Nee soory, ik ben al heel goedkoop en wil er echt 15 euro voor hebben! verzenkosten zijn 6,75 geworden. Dus minimaal 21,75! Het jasje is in perfecte staat en het geld meer dat waard! Tis geen eigenwijsheid, maar ik vind dat het jasje gewoon echt 15 euro moet opleveren! kus miek