Heey meiden! Dank jullie wel voor jullie reacties! Ondertussen ben ik wel ongesteld geworden... Helaas,.. Heb het er ondertussen wel over gehad met m'n vriend. Hij snapte wel dat ik het heel graag wilt en hij weet dat ook. Hij zegt dat alles op z'n tijd komt en dat al m'n dromen uit zullen komen. Hij vindt mij persoonlijk alleen wel wat te jong nog en vooral vindt ie het niet verstandig aangezien we nog niet samenwonen en ik beter eerst helemaal m'n studie af kan maken. Ik laat het nu dan ook maar rusten denk ik.. Misschien komt ie er binnenkort wel op terug. Ik ga het in ieder geval niet forceren. Een kind krijgen is iets wat je samen doet en niet alleen. Ik ben er in ieder geval klaar voor.. en als hij dat ook is: DAN GAAN WE ERVOOR!! Om nog even kort in te gaan op jullie berichtjes: Na erover nagedacht te hebben denk ik dat 19 niet te jong is. Denk dat je het per persoon moet bekijken en een leeftijd wil niet alles zeggen. Iemand van 19 en iemand anders van 19 kunnen totaal anders zijn. Ik woon al een aantal jaar op mezelf en dat maakt ook een stuk volwassener. Ik ben trots dat jullie de beslissing hebben gemaakt om jong een kind te krijgen,.. of in het geval dat het ongepland was te houden! "Je hoort vaak dat mensen die abortus plegen er spijt van krijgen, maar van een kind houden heb ik nog nooit gehoord dat iemand er spijt van heeft gehad!"
Hallo meiden, Zelf ben ik ook jong mama geworden, mijn man en ik hebben er zelf voor gekozen. Ik was 17 toen ik zwanger raakte van mijn eerste wonder 3 maanden na de gboorte werd ik 18. Ik was 18 toen ik zwanger raakte van mijn 2de wonder en 3 maanden na de geboorte werd ik 19. Nu ben ik trotse moeder van 2 mooi ventjes! Dus te jong? Liefs Enne meiden, als jullie vragen hebben, vraag maar raak!
Heey Bianca! Zie ik goed dat ze twee dagen na elkaar jarig zijn?! Goed ingeschat! Je zult er vast trots op zijn, twee zoons! Leuk joh! Denk je ook al aan een derde of dat nog niet? En studeer je daarnaast of werk je of ben je lekker thuis bij je kids? Groetjes!
Hey meid, Ik was van ons 2de kindje 22 juni uitgerekend hij is 6 juni 2008 geboren. Ik was toen 37 weken en 3 dagen zwanger. Onze oudste is 7 juni 2007 geboren Wij zouden graag een 3de kindje willen, maar wachten daar nog even mee, eerst even mijn lichaam wat rust gunnen. Enne ik ben lekker thuis bij de kids en jij? Liefs
Ha Bianca! 6 en 7 juni jouw kids en guess what...? 5 juni ben ik geboren! Heb je goed, even je lichaam wat rust gunnen inderdaad! Ik studeer in Nijmegen, ben 2e jaars nu, dus moet nog 2,5 jaar. Op zich leuke studie, maar ben niet zo'n studiebol eigenlijk! Hahaha Stiekem hoop ik dat ik 'per ongeluk' toch zwanger raak. Erg he! Of heb jij dat ook gehad? Dat je vriend het in eerste instantie nog niet wilde en je hoopte op een ongelukje? Maarja, ik denk dat ik gewoon maar moet afwachten... Groetjes!
Hai, ik ben dan "al" 26, maar vind het leuk om verschillende dingen mee te lezen. Ik vind niet dat je te jong bent. Ik ken een meisje die 16 was toen haar 1ste werd geboren en dat ik echt een hele goede moeder. Beter als veel "oudere" moeders. Ik was trouwens 23 met de 1ste en ik heb nu 2 jongens. Het is wel iets waar je goed over na moet denken. (Ook financieel enzo). Maar ik vind 19 oud en wijs genoeg om je eigen leven te bepalen toch?
hoi hoi, hier nog een jonge moeder! ik was 18 toen ik zwanger raakte van mijn dochtertje en net 19 toen ik beviel. mijn dochtertje is nu 16maanden.. ik ben nu 20 en zwanger van de 2e! als je 19 bent vind ik jezelf ook oud genoeg hoor om moeder te worden!
Wat betreft Jeugdzorg....daar loop je niet alleen met problemen bij hoor. Ik heb zelf een gezinshulp en heb echt geen problemen gelukkig
Hey Ladies, Wat leuk dat jullie op mijn verhaal reageren! Is alweer een tijdje geleden, maar ik lees nog steeds af en toe mee hoor! Ik ben er zelf ook achter dat ik écht niet te jong ben en ben er nu dan ook van overtuigd dat het zeker kan. Ik heb het er met m'n vriend over gehad dat ik dolgraag een kindje zou willen. Hij zegt: "Lief, ik weet dat je dat graag wilt en ik wil dat ook dolgraag, maar alles op z'n tijd. En geloof me: AL je dromen zullen uitkomen! Ik denk dat het nu ook belangrijk is dat jij eerst je opleiding afmaakt, het is zo belangrijk tegenwoordig Gwen!" Sinds hij dat gezegd heeft, heeft ie wel eens gezegd dat ie graag één liefdesbaby met me wil en dan er achteraan... of meerdere! Ik ben er dus (nog) niet mee bezig, maar het spookt toch wel vaak door m'n hoofd dat ik hoop dat ik snel zwanger zal raken! Ik heb besloten niets te forceren en hij zal er zelf wel mee komen op het moment dat hij er ook aan toe is denk ik maar. Ik vind het ongelofelijk leuk om te lezen hoeveel energie jullie uit jullie kinderen krijgen! Echt super! 8) Lees hier graag mee en dat zal ik zeker blijven doen! Ik hou jullie op de hoogte! Liefs, LovelyGwen
oke nou doe rustig aan.. alles op zn tijd toch ik vind jong moeder zijn geweldig! je hebt zelf ook nog veel energie, en later kan je gezellig samen dingen doen! niet dat je dat niet doet als je ouder bent haha maar lijkt me toch leuker..