Te jong? Onzin!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Elena, Sep 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hoi,
    ik ben 22 en wordt volgende week 23 maar ik krijg ook van veel mense n reacties van zou je niet even wachten..
    maar gelukkig krijgen we ook veel positieve reacties!
    toen wij vorig jaar bekend maken dat wij dit jaar juni gingen trouwen kregen we ook te horen of we wel wisten waar we aan begonnen.
    gelukkig weten niet veel mensen dat we zwanger willen worden en die het niet leuk vinden hebben pech gehad, ik moet leven met mijn man en straks hopelijk met mijn kindje en die mensen om mij heen hebben toch ook hun eigen leven heb ik toch ook niks mee te maken.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. Mariek

Mariek Lid

Sep 4, 2007
    26
    0
    0
    he wat jammer dat er zo gereageerd wordt he? Ook totaal niet wat je verwacht. Je gaat ervanuit dat mensen net zo blij zijn als jullie ermee zijn.
    Maar ja, sommige mensen denken het altijd beter te weten en is het nooit goed. De ene persoon is al klaar voor kinderen op zn 20ste, en de ander pas op zn 35ste. Vind dat niemand daar beter over kan oordelen dan de toekomstige ouders zelf.
    Probeer je er niet teveel van aan te trekken (is makkelijker gezegd dan gedaan) n vooral te genieten van deze mooie tijd!
    Ook mijn vriend en ik hebben besloten voor een kindje te gaan (ik ben 26 en mn vriend 30) en ook wij lopen tegen vervelende opmerkingen aan (de een vindt me te jong, de ander te oud!) dus ja, voor sommige mensen is het nooit goed....

succes en ik hoop dat je snel zwanger bent!

xxx Marieke

3. Secretstar

Secretstar Actief lid

Ja ik begrijp je!
    Ik zeg ook niet aan mijn ouders dat we proberen want dan krijg ik zeker negatieve commentaar. Maar ja, ik woon al alleen, ben getrouwd, mijn man is er 27 en heeft een goede vaste positie op zijn werk. We hebben een eigen autootje, hebben een flat (gehuurd dan wel) maar toch :)
    Ik voel me er al ongeveer een jaar klaar voor hij nu pas en ook de angst dat het niet onmiddellijk raak zou zijn speelt hier in mee.
    Mijn mama was er 25 en was aan het proberen vanaf haar twintigste dus dat is dikke vijf jaar ;)
    Mijn meter weet het dat we er nu voor gaan, mijn schoonmoeder ook zo ongeveer :)
    En mijn zus weet het ook ;)

Share This Page