Ja ja, daar ben ik weer, het onzekere vrouwtje hihi Ik zou graag jullie verhalen willen horen over misselijkheid tijdens de zwangerschap.. Wanneer begon die en wanneer heb je daar geen last meer van en hoe erg was het bij jullie? Volgens mij staan er nu alweer 3 topics van mij hier hahaha, druk druk druk.. Liefs Saskia
Lieve Sasskia.volgens mij ben je aan het twijfelen he!? Of je nu wel of niet voor het trouwen begint met een kindje proberen te maken of niet?! Is het niet!? Meid waarom twijfel je eigenlijk nog? Die misselijkheid valt volgens mij best wel mee hoor. Ik ben ook zwanger geweest. Heb er niet lang van mogen genieten. (miskraam gehad met 6 weken) 29-3-06) Maar dan heb ik nog niet echt de echte symptonen gehad. Ik ben wel wat misselijk geweest. maar goed, de een heeft er veel last van en de andere helemaal niet. Dus het blijft gewoon een verassing hoor!! Meid sterkte met deze beslissing!! maak het je zelf niet te moeilijk en hak de knoop snel door anders zit je steeds maar in spanning en onzeker.... SUCCES!!! Lieve meid, ik bedoel het allemaal goed hoor!!!
Nou ik ben ontzettend misselijk geweest. En niet alleen 's ochtends maar de hele dag. Maar de ene mens is de andere niet.
ik heb al 2 kids ....en bij alletwee geen symptomen gehad , zeker niet misselijk tot overgevens toe ...je wtijfel is er zeker hey hhahahahha greetz asjuh
hihi ja de twijfel was heel erg ja.. Maar zoals ik in mijn andere topic ook al heb gezegd hebben we toch eindelijk een beslissing genomen.. We wachten gewoon nog ff 3 maandjes tot na de bruiloft, zo weet ik voor mij zelf zeker dat ik optimaal van beide gebeurtenissen kan genieten. Ik twijfel soms nog steeds hihi, vandaar dat ik hier ook zo vaak ben denk ik.. maar gelukkig is mijn vriend erg overtuigd om gewoon nog ff 3 maandjes te wachten dus die steunt mij goed, gelukkig. Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Saskia
Ik ben nu ruim 17 weken zwanger en nog steeds misselijk helaas zelfs zo erg geweest dat ikk bijna in het ziekenhuis heb gelegen maar gelukkig is niet elk vouwen lichaam hetzelfde
Wat goed dat jullie een beslissing hebben genomen. Ikzelf ben bij beide zwangerschappen de eerste 4 maanden erg misselijk geweest en veel spugen,maar ik had dit er graag voor over. Heb namelijk ook twee keer een miskraam gehad en ik had zoiets van liever de hele zwangerschap kotsmisselijk dan dat het weer mis zou gaan. Maar het is per persoon verschillend. Nu eerst dan maar genieten van de aankomende bruiloft. Groetjes kwebbel
zeer verstandig. Wij hebben ze;f vorige zomer ook getwijfeld, maar ik wilde toch echt niet groen van de misselijkheid zijn op zo'n belangrijke dag in mijn leven. groetjes