Hallo, Vorige week maandag had ik een afspraak bij de verloskundige om het hartje van de kleine te horen. Ze kon het hartje toen niet vinden. Nu had ik voor morgen een nieuwe afspraak staan om het weer te proberen. De verloskundige belde me zonet om te vragen of ze bij mij thuis kon komen omdat ze in de buurt is en morgen anders een heel gat had omdat ze dan op mij moest wachten. Ik vond dat prima want had toch niks gepland voor vandaag. Toen ze bij me was moest ik even op de bank gaan liggen en ze zette de Doppler er op en vond het hartje binnen 2 seconden! Ik had er zelf al op gerekend dat ik voor een echo moest omdat ze het weer niet kon vinden. Ze heeft het hartje heel lang laten horen en het was goed sterk en duidelijk te horen. Echt prachtig! Mijn zondag kan niet meer kapot! Verder hadden ze het heel erg rustig op de praktijk dus ze vroeg me wanneer ik weer wilde komen. Dit mocht ook wel over 2 weken ipv over 4 weken. Nou prima, ik wil elke week wel komen hihi Dus 2 april mag ik al weer komen. Groetjes, Twinty
Wat geweldig nieuws! En dat je zondag niet meer stuk kan...Nou dat wil ik graag geloven! Gefeliciteerd en nu lekker genieten van jullie kleine wondertje in jou buik!
OFF TOPIC. Nu moet je me niet keihard gaan uitlachen maar stiekem heb ik kleine traantjes in mijn ogen staan. Haha sinds mijn zwangerschap en alle dingen eromheen ben ik zo emotioneel (Ja nog steeds!).
Ah wat lief! Mooi toch dat we allemaal zo meeleven met elkaar! Vond het zelf ook een heel emotioneel moment ook al had ik er wel een goed gevoel over.
Mooi hoor, . Ik moet eerlijk zeggen dat ik van het horen van een hartje altijd emotioneler wordt dan van het zien van een echo.