Weer vragen, snap er niks van..... Ik ben niet zo erg meer bezig met een kindje krijgen, omdat me ouders er best op tegen zijn nu, maar toch snap ik iets niet. Ben vorige week ziek geweest en heb veel overgegeven. Dus waarschijnlijk me pil uitgespuugd paar dagen lang. Dat was rond de dagen dat ik me eisprong had. Ik heb wel gewoon sex gehad toen. Nu had ik 2 dagen terug een kleine bloeding terwijl ik nog helemaal niet ongesteld moet worden. Over 1 week pas. De bloeding was helder rood met beetje slijm Snap er niks van. Is toch geen innnesteling he? Groetjes van Tessa
Als je de pil iedere keer uitgespugd hebt krijg je die hormonen ook niet binnen. Dus je lichaam denkt dan dat je eerder gestopt bent met de pil en krijg je een onttrekkingsbloeding. Ik denk dat dat is wat je nu hebt.
Het bloed was maar 1 keer alleen met afvegen een beetje verder niks. Had er geen maanverband ofzo voor nodig. Bedankt voor de reactie! Groetjes Tessa
Wat ik niet goed snap Tessa, je weet dat als je je pil uitspuugt dat je dan wel vruchtbaar kan zijn dat jullie dan toch onbeschermt vrijen terwijl jullie het zwanger worden even op een laag pitje hebben gezet (tenminste dat begreep ik uit je berichtje) Is niet rot bedoelt hoor, maar ik snap de situatie niet helemaal
Ik volg het eerlijk gezegd ook niet helemaal. Zeker als je zooo ziek bent dat je je pil uit spuugd en wel sex hebt. Kan me niet voorstellen dat je hoofd daar dan naar staat.
HAHAHA nee hoor geen kotssex! Ik weet het wel maar dacht dat je pil nog wel in je lichaam bleef die hormonen. Tis toch geen asprine die bepaalde werktijd heeft. Die hormonen blijven toch? En een vriendin van mij zegt dat je pil 4 uur na inneemtijd gewoon beschermd. En er niks aan de hadnd is en was gewoon nieuwsgierig hoe andere daar tegenaan kijken. Groetjes Tessa
nee Tessa als je diaree en/of braakt dan wordt de pil niet opgenomen staat ook in de gebruiks aanwijzing beetje dom dan om onveilig sex te hebben hoop dat het goed afloopt voor je en anders tja je baby heeft er geen schuld aan dat mama en papa een beetje dom zijn geweest ( gos ik hoor maxima ) sucses
Je kan natuurlijk zwanger zijn.. Gewoon afwachten en als je ongi uitblijft even testen! Als je zwanger bent, wil je het dan houden? Maakt nu niet meer uit of ze dom of niet is geweest, we kunnen tijd nu eenmaal niet trugdraaien Dus gewoon nu afwachten.. Veel succes en hou ons op de hoogte aub! Wanneer is je NOD?
Nou, sorry als het bot is overgekomen. Bedoel dit niet persoonlijk, maar na 9 maanden steekt het me aardig als dit soort 'domme'ongelukjes uitlopen in een zwangerschap! En een NOD heeft ze als het goed is niet, want ze hoopte gewoon ongesteld te worden...
Oh maar Elvira ik had het helemaal niet op jou persoonlijk bedoeld hoor Ik begrijp je reactie heel goed hoor! Maar ik wilde alleen maar zeggen dat het nu niet meer uitmaakt hoe het is gebeurd..en of het een domme daad was of niet..ze kan nu enkel maar afwachten he En ik hoop voor jou dat het snel zo ver is! Want 9 maanden wachten moet echt niet leuk zijn
Geeft niet...ik voelde me aangesproken, omdat ik het zo in het bericht voor je zo genoemd had Komt goed Jij ook suc6!
Twas gwn een misverstand Bedankt Ik ben wel heel benieuwd naar Tessa..wanneer ze gaat testen enz, enz.. Dus Tessa laat iets van je horen he!
Ik heb in februari een miskraam gehad van aiden die al 11 weken was! En ik wist pas net van die zwangerschap. Daar heb ik het erg moeilijk mee gehad en om dat te "verwerken" wilde ik een kindje. Nu hebben mijn moeder en vader me uitgelegd dat ik zogenaamd te jong daar voor ben, waar ik het niet mee eens ben. Ook jonge mensen kunnen een kindje opvoeden. Voor iederen die een eerste kindje krijgt staan ze er in pricipe hetzelfde voor. Maar omdat me ouders er zo op tegen waren was er er niet zo serieus meer mee bezig en probeerde ik het van me ag te zetten. Maar vergeten ben ik het zeker niet. Misschien dat ik daarom ook zo makkelijk met me pil omging. Sorry voor de mensen die al zo lang proberen een kindje te krijgen en je leest van zo'n situatie van mij. Heel begrijpelijk om dat te denken Waarom zei wel zomaar en ik niet!...... Ik ben ook veel jaloers geweest op zwangere meisjes van mijn leeftijd. Waarom zei wel en is die van mij weg?? Mijn NOD is volgende week vrijdag 9 juni. Afwachten maar.. Groetjes Tessa
Ik bedoel het ook echt niet rot naar jou persoonlijk hoor. Maar fijn dat je me begrijpt! Vreselijk dat je een miskraam hebt moeten meemaken. Ik wens je alle goeds voor je toekomst en ook heel veel suc6 als je voor een kindje gaat. Ik persoonlijk vind 17 vrij jong om zwanger te raken, maar dat is mijn mening. Als jij vind dat je er klaar voor bent (en je vriend natuurlijk ook) dan moet je ervoor gaan. Nogmaals suc6!
Tuurlijk begrijp ik dat van jullie kant! Ik bedoel ik zou ook flink balen als je er zowat een jaar mee bezig bent en bij een ander gebeurt het gewoon zonder er moeite voor te doen. Ik ben over 2 weekjes 18. Niet dat dat zoveel uitmaakt. Maar toch. Klinkt wat volwassener. Als ik echt zwanger ben wil ik het kindje zeker weten wel houden. Ik wil nooit meer meemaken wat er in februari is gebeurt. Slaap er nog steeds niet van- Zo klein maar toch al zo groot voor een kindje. Alles erop en eraan. En die houding, beentjes gekruist en armpjes gebogen. Vond het ook zo jamer dat ik het zo kort pas achterkwam. Te kort tijd voor echo. Groetjes Tessa
Ik begrijp niet waarom je op je 17e al een kindje wilt. Wat voor toekomst kun je zo'n kind nou bieden? En zelf ben je je vrijheid kwijt. Ik begrijp het gevoel van 'verder willen' wel als je een miskraam hebt gehad, maar probeer het toch van je af te zetten. Over een paar jaar kun je een kindje misschien een veel beter leven bieden. En dan ben je blij dat je het niet op je 17e hebt gekregen, want je kunt het én een betere toekomst bieden én je bent zelf veel volwassener. Want ook al voel je je volwassen als je 17 bent, als je achteraf terugkijkt blijkt er toch nog veel te veranderen sinds je 17e. Ik kan zeggen dat je het niet als een aanval moet zien, maar dat is het natuurlijk wel, want ik begrijp echt niet hoe je een kind dit moedwillig aan kunt doen. Sorry. Is het nou een ongelukje, oke, dan snap ik dat je het houdt, maar bewust proberen zwanger te raken op zo'n leeftijd, dat snap ik dus echt niet.
Ik probeer ook helemaal niet zwanger te raken! Als je alles had gelezen had je dat misschien ook begrepen! Moedwillig aandoen? Ik heb een hele stabiele situatie kan ik niet zeggen van veel ouders van tegenwoordig. Scheiden is ook zo makkelijk tegenwoordig. Maar niet denken aan hoe de kinderen het vinden. Ik heb alles over voor een kindje. Ben geen uitgaanstype dus daar heeft het kindje ook geen last van. Toen ik die miskraam had gehad porbeerde ik zwanger te raken omdat ik dacht dat dat me verdriet zou oplossen. Nu zie ik dat dat niet zo is dus probeer ook helemaal niet zwanger te raken. Maar lees maar terug voor je gelijk gaat katten!
En zie dat je kindje nu 11 weken en 3 dagen oud is..... stel je even voor dat het nu dood gaat en eruit komt hoe dat eruit gaat zien. Weet niet of je al echo gehad hebt maar daarop zie je mss dat het best al groot is. 5 a 6 cm om precies te zijn. Als dat je gebeurt vergeet je dat echt je leven lang niet meer dat gezicht. Die kleine armpjes en beentjes en dat hoofdje! Stel je dat maar voor, Misschien dat je dan meer begrip kan opbrengen voor me.