Dames, Even toch het volgende. Bij de 20w echo werd geconstateerd dat wij een jongen en een meisje krijgen, vrij zeker. Nu bij 21.5w bij de gyn (andere) zegt die het niet te zien en zijn geld te zetten op 2 meisjes. Bijgevoegde foto kent hij nog niet. Nu de vraag aan de kenners: Is dit een jongen of een meisje? Dank je voor het meedenken, anders weten we het pas over 4 weken weer.... spannend.
Als ik het goed zie ligt hij op zijn rug en ik zie volgens mij een piemel met balletjes vanaf de zij aanzicht. Kan er geen meisje van maken
Het lijkt idd of ik duidelijk een piemeltje en balletjes zie.. Maar misschien zie ik dat helemaal verkeerd...
dus jullie denken dat die 2 witte punten balletjes zijn en dat ene witte puntje zijn brandslangetje(brandslang volgens vader )? Dank jullie wel!
Ik zie wel een uitsteeksel, maar ik vind de hoek een beetje raar. Ik zal straks even een echo van mijn jongens erbij zoeken (ik zit nu op mobiel) maar volgens mij was de hoek niet naar boven?
je hebt niet meer foto's? want ik ga twijfelen.. Want als je kijkt hoe je tegen de rug aan kijkt. kan het haast nooit het geslacht zijn. dan zou het misschien zijkant bovenbeen moeten zijn met navelstreng? ik zou nog maar een echo laten maken dan en niet van deze foto uit gaan.
Jongen. Sowieso omdat ze bij de 20 weken vrij zeker waren en dus een piemel hebben gezien. De gyn gokt op twee meiden en is dus veel minder zeker. Daarnaast heb ik precies zo'n foto van mijn oudste.
Ik denk ook dat het een beentje is, want zoals het kindje ligt lijkt me niet dat je t geslacht kan zien. En anders is t echt een brandslang....
de mensen die het niet weten noemen dezelfde argumenten als ik heb: -vage hoek -wel een duidelijke man indien wel een plasertje -onduidelijke positie inschatting Toch zie je wel precies die 3 witte puntjes zitten, dat zou dan wel toeval zijn. Misschien meldt er zich hier nog een gyn