Peuterbedje is 70x150 dus mijn vraag is welke formaat van dekbed en het dekbedovertrek past daar het beste? 120x150 is het wat? Ook welke dekbed/deken zal ik kiezen? Wil niet te dik maar wat is beste winter en zomer apart of 4 seizoen kiezen?? Ze slaapt nu onder katoen ledikantdeken. Ze trekt het over zich waardoor ik onderkant niet kan instoppen. Het is te klein dus Ik zoek ook leuke meisjes sprei voor peuterbedje: iemand idee?? Iets leuks! Geen nijntjes, dysney, patchwork etc. Iets meer van goede illustraties en of in vintage stijl/brocant of juist modern. Iets romantisch met vlindertjes of niets gewoon met kant of zo.. Prijs maakt niet uit
Wij hebben een 4-seizoenen dekbed. Ik vind het een uitkomst, zeker in het voor en najaar. Ik heb bijbehorende overtrekken, volgens mij idd 120x150. Heb ze iig gehaald bij prenatal en hema, die hebben het goede formaat.
Wij hadden een peuter dekbed bij de hema gekocht (syntetisch), maar na 8 mnd hebben we toch een 4 seizoenen katoenen peuterdekbed gekocht. Ze lag zo te zweten en onrustig te slapen onder die syntetische. De katoenen is echt zo fijn. Dekbedovertrekjes van damai online gekocht.