echo`s en studieproject!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door PatriciaK, 16 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Hallo allemaal,

Vandaag weer een echo gehad en ik ben nu 30 september uitgerekent.. Ik moest het bij de gyn. doen omdat ik niet wist wanneer mijn laatste menstruatie was en er ook totaal niet mee bezig was..
    Dus lig ik net daar met me benen wijd dat ding erin voor de inwendige echo.. vraagt die gyn. of ze mij mag gebruiken voor studieproject 8) ik had eerst zoiets van huh wat zeg je me nou ..
    Maar nadat ze het allemala uit had gelegd vond ik het natuurlijk helemaal goed elke 3 weken krijg ik een echo en de foto`s krijg ik ook mee ze gaat ook de nekplooimeting doen dus die combinatie test laat ik dan maar zitten.. en ik krijg 2 x een 20 weken echo 1 x bij de vk en 1 x bij haar dan .. eigenlijk voel ik me wel heel happy :Derom want ik nu kan ik extra veel ervan genieten met alle foto`s
    Nou dat wou ik eigenlijk even kwijt aan jullie ..

Dikke kus

2. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    wow dat is gaaf....dat zou ik ook wel willen.
    dit is een unieke kans.

3. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ja echt he dat vond ik ook wel vind het ook wel spannend allemaal ..:)

4. Alita

Alita Niet meer actief

pff ben jaloers!!!

5. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook! Ik sloot me ook heel blij aan bij een onderzoek in Utrecht.....hoorde ik toen ik op kwam dagen dat je met 9 weken 1 echo krijgt (die heb ik dus al gehad), dan met 32 weken en daarna nog een 6 maanden na je zwangerschap. Daarnaast krijg je ook een apparaat tegen je doos aan, mag je aanspannen en andersom ('trekken') en tot slot gooide ze dat ding nog even tegen m'n kringspier aan, waar m'n vriend vrolijk bij zat te kijken. Gelukkig hoefde ik die niet aan te spannen.

Om nou te zeggen 'Yeah!'....eh nee.

6. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Heerlijk hé zoveel echo's :):)

Ik krijg standaard mijn hele zwangerschap om de 2 weken echo's en controle en hoe meer in bij het einde kom hoe vaker de echo's en controles plaatsvinden.

bij mijn vorige zw-schap kreeg ik vanaf de 34e week om de dag een echo en elke dag controle.

7. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    bij mij is het voor een leerling echoscopiste inplaatst van een gyn.. oeps mijn fout .. maar ik krijg alleen maar echo`s elke 3 weken en meer niet en ze gaat ook een 3d echo doen omdat ze die ook moet hebben voor haar studie dus ik krijg geen gekke dingen of wat dan ook `gelukkig`...

xxx

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wow wat gaaf. extra vaak een echo, dus extra vaak je kindje zien.en dan hoef je ook niet te betalen voor de nekplooimeting neem ik aan. wat een bofkont. geniet er maar lekker van:)

9. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    nee inderdaad dat hoeft ook niet maar ja we hadden besloten omdat dit keer niet te doen omdat we nog jong zijn en we evengoed wat er ook is voor het kindje gaan..

Maar het is inderdaad super gaaf extra veel echo`s hihi..

xxx

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wat leuk...!!

ik krijg standaard elke 2 a 3 weken een echo bij de gyn, en het is heerlijk om je kindje zovaak te zien :D

11. Alita

Alita Niet meer actief

warom eigenlijk mejojo?

Ik niet namelijk en zit ook bij de gyn...

Deel Deze Pagina