Hallo Imke, Mirjam en Brigitte, Jullie zien het al aan de titel, ik ben alweer bijna 21 weken ver en sinds vanmorgen heb ik opnieuw last van een zeurderige buikpijn, net of ik moet weer ongesteld worden. Heb hier in het begin vaak last van gehad, maar toen was dat ook helemaal normaals volgens jullie en mijn gyn. Is dit nu nog normaal? Of moet ik me zorgen maken? Vind het niet aangenaam om voelen....(ben al zo onzeker). Bedankt voor jullie antwoord. Liefs
Hoi Dieke660, heb je je urine al eens laten nakijken op een infectie? Die kan namelijk ook onaangename pijn/krampen in je buik geven. Verder zit je nu in een groeispurt van het kindje waardoor je baarmoeder ook ineens meer moet groeien Ook daar kun je buikkrampen van krijgen. En het kan gerelateerd zijn aan dat je toch te druk bent. In ieder geval is het niet erg zolang er geen regelmaat in zit en je geen bloed verliest. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, bedankt voor jouw antwoord. Mijn urine is exact een week geleden nagekeken en was toen prima in orde! Allicht heb ik me inderdaad weer eens te druk gemaakt, had net daarvoor nog een discussie gehad met mijn vriend....En misschien heeft het inderdaad wel te maken met een groeispurt. Nu heb ik er in ieder geval geen last meer van en ook geen bloedverlies. bedankt!!