ook ik wil graag mn verhaal kwijt..

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door jellebel85, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jellebel85

28 mrt 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is de blijdschap die ik gisteren had vandaag helaas omgeslagen in een fikse teleurstelling. Had vanochtend de vk gebeld omdat ik 3 posi testen had maar vorige week een bloeding en me dus een beetje zorgen maakte om een vmk. Afspraak gemaakt voor een echo over 2 weken.

Toen nog een beetje zitten googlen en toen ging ik me pas echt zorgen maken. heb/had namelijk pijn in mijn schouder en dit is een symptoom van een bbz. Help! Dus maar weer gebeld en het hele verhaal uitgelegd. Kon vandaag meteen langskomen voor echo, om 13.00. Deze dus net gehad en er was niets te zien... ws dus toch een vmk gehad. :(

Ook niets te zien in de eileiders ed, dus dat is dan weer goed nieuws, geen bbz. Maar toch, behoorlijk teleurgesteld en verdrietig nu. Meteen vriendlief gebeld (voor de echo ook al natuurlijk) maar die kon/kan niet weg van zn werk. Zit dus de hele middag alleen thuis.. denk dat ik zo maar ff naar buiten ga, het zonnetje opzoeken. Met de vk trouwens afgesproken dat de afspraak voor de echo blijft staan over 2 weken, mocht ik dan nog niet ongi zijn kan ik terugkomen voor een tweede echo.

Behoorlijke teleurstelling dus voor mij jammer genoeg.. aan de andere kant: nu kunnen we nog wel langer sparen voor er een baby komt, is er nog tijd om nog wat af te vallen voor een zwangerschap en is de kans op een 'kerstkindje' ineens heel wat kleiner! Bovendien kunnen we dus wel samen zwanger worden en ook wel snel (t was pas de 2e ronde)..:)

Tja, moet toch maar proberen dit positief te zien he..Sorry voor het lange verhaal maar wilde het graag kwijt.

2. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Heel veel sterkte!

Dikke knuf!

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Jellebel, sterkte met je verdriet.

Tijd om te relativeren heb je straks wel, maar nu moet je verdriet eerst komen.

Fijn dat je al wel wat positieve punten kunt noemen die de pijn wat verzachten.

4. jellebel85

28 mrt 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Het verdriet is er ook wel hoor, maar ik probeer altijd positief te blijven denken, dat werkt voor mij het beste. Even hard huilen ook wel hoor, dat heb ik ook al (meerdere keren) gedaan..

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel sterkte meid!

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Sterkte meid en lekker huilen...zoveel als je wilt.

7. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Hoe lang had je dan nu zwanger moeten zijn? Kan het niet te vroeg zijn voor een echo?

groetjes

8. sprintertje

13 dec 2008
    63
    0
    0
    Hee.... ik heb echt bewondering voor je positiviteit. Inderdaad ook echt sterkte met het verdriet en de teleurstelling. En hopelijk kunnen we elkaar binnenkort feliciteren!!

knuf

Deel Deze Pagina