Wat nu ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mammievan5, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    Goede morgen
    ik heb eerste kerstdag een bloeding gehad en kon 2 dagen later voor een echo daar bleek dat het vruchtje niet meer leefde en ik kon een week later terug komen toen zagen ze alleen een lege vruchtzak met wat rommel weer een week later zagen ze alleen de vruchtzak die echt helemaal leeg was van de week moest ik bij de gyn komen en die zij ook dat de vruchtzak helemaal leeg was alleen ik heb nu al 3 weken geen bloed verlies meer maar de vruchtzak is er nog wel vandaag een zwangerschapstest gedaan maar geen HCG meer te bekennen nu wil ik weten kan je opnieuw zwanger raken terwijl de vruchtzak er nog in zit of moet je die echt laten verwijden wand het komt er niet vanzelf uit
    ik was 6 weken zwanger toen ze het hartje zagen en zeg 8 weken toen ze de vruchtzak zagen met wat rommel
    ik neem aan dat als je geen HCG meer heb dat je zwanger kunt raken ook al zit die vruchtzak er nog of heb ik het mis ?
    wil wel heel graag weer zwanger woorden dus hoop op meer duidelijkheid

veel liefs Brigitte

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Het kan zijn dat je HCG er wel is, maar te laag is voor een zwangerschapstest.
    En kan je niet zwanger worden.
    je kan nog afwachten tot een spontaan beloop maar je kan ook voor een curettage gaan, zodat het uit je lichaam is en jullie weer voor een nieuwe zwangerschap kunnen gaan.
    De vruchtzak zal eerst weg moeten voordat er weer een nieuwe zwangerschap optreedt.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina