Zoon kijkt nog babytv......?! is dat raar?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door hartmannetje, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hartmannetje

hartmannetje Actief lid

20 jul 2011
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een vraag over mijn zoon van bijna 7.Hij kijkt nog steeds naar babytv,maar is dat vreemd,of kan dat gewoon nog....Ik wil natuurlijk nit dat dat programma hem achterhoud in ontwikkeling,of kan dat geen kwaad.
    Moet ik het weigeren of gewoon laten kijken als hij dat wil?
    Vind het zo moeilijk omdat hij babytv zo leuk vindt,maar zelf vindt ik het zo echt voor baby's...

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nee dat is niet raar. Mijn meiden van vier en zeven vinden het af en toe nog heerlijk om naar babytv te kijken, vooral als ze moe zijn. ik weet nog dat mijn broertje en ik vroeger nog een hele tijd naar Tik Tak hebben gekeken. Gewoon fijn, ontspannen. Geen zorgen over maken hoor, dit is echt niet ongewoon.

3. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Mijn zoon vindt het af en toe ook leuk om naar te kijken. Vooral omdat zijn zusje het ook leuk vindt. En ze kunnen ook samen heerlijk naar Zandkasteel kijken.

Maar af en toe kijkt hij ook naar Siderman, kick buttowski en andere series van disney xd. De variatie vindt hij erg leuk.:D

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Tja sommigen van ons kijken ook graag naar gtst..:p

Zie het als ontspanning. Liever dat ie daarnaar kijkt (is ook nog best op ontwikkeling gericht) dan naar sommige (geweldadige) tekenfilms vind ik persoonlijk.

Mijn zoontje (5) kijkt ook nog graag en vind het ook leuk om zijn zusje te vertellen wat er gebeurt enzo. Lijkt mij niks mis mee.

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik zou liever hebben dat hij baby tv kijkt dan discovery channel :) (als vb.)

6. flerk

flerk Niet meer actief

niks mis mee. Lekker weinig prikkels, daar heeft hij misschien behoefte aan.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zie het ook als ontspanning... rust... Mijn dochter is dan 5 en zet ook nog graag baby-einstein aan (alleen zijn die onderhand versleten) . Ik vind het ook wel best. Als ze dan zo graag tv wil kijken inderdaad liever dit.

8. knap

knap Niet meer actief

Mijn zoon van 12 kijkt soms nog mee met Sesamstraat als zijn zusje dat kijkt.

Kan idd rust gevend zijn. Hij kijkt soms ook nog wel eens Tomas de trein.

Trouwens als de smurfen bijvoorbeeld op tv zijn. ( kijk ik soms ook nog haha)

9. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Tja waarom zou dat raar zijn? Ik kijk zelf ook nog lekker films en series die eigenlijk voor kinderen zijn hoor, liever dat dan altijd dat vechten en horror

10. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik zie het probleem niet. Laat hem lekker kijken. Blijkbaar vindt hij dat ontspannend. Als hij zijn ontwikkeling van televisieprogramma's moet hebben, lijkt me dat eerder zorgelijk.

11. hartmannetje

hartmannetje Actief lid

20 jul 2011
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dames bedankt! Laat ik hem lekker genieten ervan
    Badankt allemaal!

12. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    mijn jongen zijn 6 en 9. die kijken ook af en toe nog teletubbies en dora, echt de peuterprograma's. dan denk ik, goh wat weer een niveau.
    maar ach daar zit geen geweld of rare dingen in, dus laat ze maar lekker.

13. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Hier ook hoor. Kids zijn 11, 10 en 7. Laatst kwamen we met zappen op de teletubbies, en hij moest daar perse op blijven staan. Maakt mij echt niet uit hoor. Zelf wordt ik helemaal gek van dat hyper gedoe op Disney XD, dus dat gaat bij mij niet aan (Dat kijken ze al genoeg bij hun vader).
    En zolang ze niet elke dag met hun duim in de mond voor de tubbies hangen geeft het toch ook niet?
    Kijk met zoon en dochter ook gewoon Hollands Next Topmodel dus ze lopen echt niet alleen maar achter in hun keuze voor programma's

14. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Helemaal niet raar hoor... En daarbij: Ik werk in een verzorgingshuis, de gemiddelde leeftijd ligt bij ons rond de 80 en ik denk dat 50% om 17.30 kindertijd en sesamstraat aan heeft staan... En nee, het gros is niet dement... ;)

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hahaha, dat heb ik nog steeds! Niet dat ik naar babytv kijk, maar als ik moe ben, dan kijk ik graag 'domme' sitcoms. Lekker televisie wat je over je heen kan laten komen, waar je niet bij na hoeft te denken. Vooral als je al genoeg prikkels hebt gehad gedurende de dag.

16. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vind het niet raar hoor. Mijn dochter is 5 bijna en kijkt nog heel graag naar baby tv. Nu zegt ze wel: eveb baby tv voor T. (kleine broertje);) maar die gaat nog helemaal niet achter de tv. Maar ze vind het zelf helemaal geweldig:D

17. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Mijn dochter van 6 vindt het soms ook nog heerlijk! Lekker laten kijken.

Groetjes Senna

18. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

mijn zoon van 4 kijkt ook wel eens babytv..ach jaaaaa die ene keer vooruit dan maar. hahahaaha
    liever dat rare gejengel door de woonkamer dan die agressieve ben 10 enz

19. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw
    Hier kijken zoon van 2,dochters van 3 en 7 vaak gezamelijk thomas de trein
    Gezellig toch? Even een rustmomentje :)

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik kijk vaak nick jr als mijn kroost in bed ligt... :D Zoonlief kijkt ook nog nog graag naar babytv als hij bij m'n ouders is (wij hebben de zender thuis niet).

Deel Deze Pagina