6.4 w zwanger echo geeft 3mm en geen hartactie

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Lovela, Apr 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovela

Lovela Actief lid

Jan 7, 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.

Ik heb 27 febr mn laatste menstruatie gehad.. en 12 maart een duidelijke eisprong.Ik zou dus nu 6.5 weken zijn.

Echter. . Gisteren gaf de echo een 3 mm vruchtje zonder hartactie. De gyn had meTerug gezet van 6.4 naar 6 weken.
    Ik kreeg zo snel een echo vanwege al anderhalve week oo en af licht bruinverlies. Dan n dag wel n paar x dan weer niet. De dag voor de echo roodverlies waar ik van schrok.. na intimiteit met mijn partner (geen penetratie wel orgasme.. was meteen daarna) dit ging wel snel over in bruin en ook niet dramatisch veel..Anyway.. gyn zei geen zorgen.. want ze zag geen bloeding..vruchtzak en baarmoeder zag er goed en stevig uit..
    maar dat doe ik wel.Want ik bekeek de echo van mijn eerste kindje en die was met 6w 4.1 mm en hartje

.Ik hoop op herkenning dus geen hartje en zo klein maar zeker van cyclus..Wat dan ook goed kwam??
    We proberen al 2.5 jaar zwanger te worden van onze tweede maar pff nu ben ik zo ongerust. .

2. marieke24

marieke24 Actief lid

Nov 10, 2014
    486
    1
    16
    Ik zou me niet te druk maken als de gyn aangeeft dat het er verder goed uit ziet.. Voor hetzelfde geld ben je minder lang zwanger dan je denkt.. Ik had met 6 w en 4d een echo van onze tweeling en die waten toe allebei 6.5mm misschien heeft jou innesteling langer geduurd in een paar dagen tijd kan er een hoop veranderen hoor

3. Lovela

Lovela Actief lid

Jan 7, 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de baarmoeder en vruchtzak zagen er stevig uit ze vond t vruchtje wel wat klein.
    Wat ik niet snap. . Ik dacht dat ze aan de hand van de grote van alleen t vruchtje de termijn stelde? Als dat klopt.. hoe kan t dan dat met de echo van mijn eerste hij 4.1 mm was en er staat bij 6.0w
    En nu 3 mm ? Is n 3 mm niet een nog prillere zwangerschap dan 6 w.. of baseren ze de termijn op meerdere dingen dab alleen t vruchtje?
    Al die vragen komen altijd achteraf

4. Lovela

Lovela Actief lid

Jan 7, 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

5. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Hier ook meegemaakt, met de vorige zwangerschap.
    Het vruchtje was nog geen 3 mm met 6.2 weken. Ik natuurlijk meteen in de stress, en zag de hele zwangerschap al niet meer goed gaan. In paniek een afspraak gemaakt bij een pretecho bureau, voor 2 dagen later :D
    Vruchtje was ineens 2 keer zo groot, mét kloppend hartje. Volgens deze echoscopiste was de kans groot dat er eerder niet goed gemeten was. Het zag er allemaal hartstikke goed uit. En dat kleine vruchtje is nu inmiddels 2,5 jaar ;)

Sterkte met deze onzekerheid. Ik begrijp je angst, maar het zegt echt nog helemaal niks. Ik zal voor je duimen!

6. Lovela

Lovela Actief lid

Jan 7, 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel. . Erg lief van je.
    Ik snap ook niet waarom ik nog wat bruinverlies heb. Gyn zag t niet op de echo terwijl ik de dag ervoor..na intimiteit dus roodverlies had (met n donkerrood iets)
    Ze zei dat t ze niks aan te merken had..behalve dan dat t vruchtje wat klein is.

Die zeurende buikpijn vandaag bevalt me helemaal niks tis best heavy soms

Share This Page