hoii mag je noodels eten van die pakjes met olie en kruiden erbij in ik eet elke dag 1 pakje ohja ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger groetjes marline
Geen flauw idee, ik eet nooit noedels! vindt het echt niet lekker! maar je kan het misschien eens vragen aan de vk van de site!
ja je mag gewoon noodles eten dit kan geen kwaad voor de baby...google gewoon eens op wat je wel en niet mag eten tijdens de zwangerschap.
Ik heb al heel wat van die pakjes weggewerkt hahaha let wel op de hoeveelheid calorieen, die vind ik vrij schrikbarend voor zo'n kleine hoeveelheid.
ja dat is ook wel waar maar als je zietwat mensen uberhaupt op een dag nar binnen werken,patat,ijs,koekjes,chips....kan bter dan een bakkie noodles eten dan denk ik
Nou Ik werk dat niet naar binnen hoor hahahha. en wil zeker geen 20 kilo aan komen tijdens mijn zwangerschap. (zit nu nog netjes op de 3 kilo) 320 vind ik erg veel voor zo'n klein pakje. Moet ze verder zelf weten, ik kon in het begin niet veel meer eten dan de noodles, maar toen at ik voor de rest heel weinig.
hey marline.. hier ben je dus.. haha.. maare volgensmij mag je dat gewoon eten hoor.. zit toch niets schadelijks in! alleen inderdaad een dikmakertje.. groetjes van Ghita
je zou ook zelf noodles kunnen maken met noodles groenten en vlees?lijkt me niet al te veel werkje kookt noodles ,kan ook in bouillon,en je voegt er wat kip en groenten bijv aan toe
wist niet dat je daar dik van werd hey ghita hier ben je duss miranda ik vindt alleen die kant en klare pakjes lekker waar alleen water bij moet ik ben heel kieskeurig maar bednkt voor de antwoorden
hahahha ja dat kan he,....viel te proberen. je hebt veel variaties op noodles als je wel een keer zin hebt in iets anders,staat het wel op internet
hier ook een noodles verslaafde de lekkerste zijn van de indische toko.. maar volgens mij valt dat wel mee toch dat je er dik van word? zoveel zit er nie in lijkt me...
ze zijn wel vrij zout, meestal, dus als je op je bloeddruk moet letten misschien niet zo'n goed idee... ik heb er gister eentje gegeten (ben nu bijna 5 weken zwanger) maar ik vond er niks meer aan! Veel te zout en zo. Mijn smaak veranderd dus, want eerst vond ik ze prima te eten. Maar niet elke dag...
gaat het om kant en klare noodles of 'gewone' 'kale' noodles? die laatsten zijn namelijk niet zout of dikmakend. wij zijn gek op de oosterse keuken, dus ik wok veel met noodles en mie, maar dat is heel gezond hoor. die kant en kalre pakjes met bouillon waar een kip overheen gevlogen is met een schilletje prei vind ik geen noodles haha
ik heb altijd die kale noodles van de toko volgens andere zit er ook niet veel smaak aan haha maar ik ben dr gek op volgens mij zijn die indd ook nie echt dikmakend en ik heb een lage bloeddruk dus wat extra zout maakt nie uit