noodels?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door marline1983, 17 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii

mag je noodels eten van die pakjes met olie en kruiden erbij in
    ik eet elke dag 1 pakje

ohja ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger
    groetjes marline

2. lobj

lobj Actief lid

27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    Geen flauw idee, ik eet nooit noedels! vindt het echt niet lekker! maar je kan het misschien eens vragen aan de vk van de site!

3. Niet meer actief

ja je mag gewoon noodles eten dit kan geen kwaad voor de baby...google gewoon eens op wat je wel en niet mag eten tijdens de zwangerschap.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb al heel wat van die pakjes weggewerkt hahaha
    let wel op de hoeveelheid calorieen, die vind ik vrij schrikbarend voor zo'n kleine hoeveelheid.

5. Niet meer actief

ja dat is ook wel waar maar als je zietwat mensen uberhaupt op een dag nar binnen werken,patat,ijs,koekjes,chips....kan bter dan een bakkie noodles eten dan denk ik

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou Ik werk dat niet naar binnen hoor hahahha.
    en wil zeker geen 20 kilo aan komen tijdens mijn zwangerschap. (zit nu nog netjes op de 3 kilo)

320 vind ik erg veel voor zo'n klein pakje.

Moet ze verder zelf weten, ik kon in het begin niet veel meer eten dan de noodles, maar toen at ik voor de rest heel weinig.

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    waarom zou je ze niet mogen eten ?

8. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

hey marline..

hier ben je dus.. haha..
    maare volgensmij mag je dat gewoon eten hoor.. zit toch niets schadelijks in! alleen inderdaad een dikmakertje..

groetjes van Ghita

9. Niet meer actief

je zou ook zelf noodles kunnen maken met noodles groenten en vlees?lijkt me niet al te veel werkje kookt noodles ,kan ook in bouillon,en je voegt er wat kip en groenten bijv aan toe

10. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    I LOVE NOODLES :p:p

11. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    :oops: wist niet dat je daar dik van werd :oops:

hey ghita hier ben je duss

miranda ik vindt alleen die kant en klare pakjes lekker waar alleen water bij moet ik ben heel kieskeurig :oops:

maar bednkt voor de antwoorden :D

12. Niet meer actief

hahahha ja dat kan he,....viel te proberen.
    je hebt veel variaties op noodles als je wel een keer zin hebt in iets anders,staat het wel op internet

13. luuus

luuus Niet meer actief

hier ook een noodles verslaafde de lekkerste zijn van de indische toko..:D maar volgens mij valt dat wel mee toch dat je er dik van word? zoveel zit er nie in lijkt me...

14. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    ze zijn wel vrij zout, meestal, dus als je op je bloeddruk moet letten misschien niet zo'n goed idee...

ik heb er gister eentje gegeten (ben nu bijna 5 weken zwanger) maar ik vond er niks meer aan! Veel te zout en zo. Mijn smaak veranderd dus, want eerst vond ik ze prima te eten. Maar niet elke dag...

15. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    gaat het om kant en klare noodles of 'gewone' 'kale' noodles? die laatsten zijn namelijk niet zout of dikmakend. wij zijn gek op de oosterse keuken, dus ik wok veel met noodles en mie, maar dat is heel gezond hoor. die kant en kalre pakjes met bouillon waar een kip overheen gevlogen is met een schilletje prei vind ik geen noodles haha

Citroentje93 vindt dit leuk.
  16. luuus

luuus Niet meer actief

ik heb altijd die kale noodles van de toko volgens andere zit er ook niet veel smaak aan haha maar ik ben dr gek op volgens mij zijn die indd ook nie echt dikmakend en ik heb een lage bloeddruk dus wat extra zout maakt nie uit

Citroentje93 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina