Ik baal echt. Ik heb vorige week pampers gekocht bij de Jumbo. Vandaag wilde ik de pak open maken, en bleek dat ik maat 2 had gekocht, terwijl ik maat 3 moet hebben. Ik had geen bon meer. Maar ik ging vandaag terug. Helaas kunnen ze er niets aan doen, want ik heb geen bon meer. Ik moest echt even slikken, omdat ik het niet zo breed meer heb. Ik heb namelijk geen werk meer, en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik dacht om het bij een andere winkel te proberen te ruilen, of om te verkopen.. Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? En wat kan ik het beste doen? Overigens is de pak ongeopend.
wat raar dat je ze niet kan ruilen ..... is niet echt klantvriendelijk he .... mischien een mailtje wagen naar het hoofdkantoor wie weet kunnen ze nog wat voor je regelen .
Wat raar en klantonvriendelijk! ik heb bij de etos goed ervaring met omruilen zonder bon! misschien kan je het daar proberen?
Ik zou het ook even bij de etos of kruidvat proberen. En anders is er misschien wel een lieve zpmoeder die bij je in de buurt woont en een pak met je wil ruilen.
Even proberen bij een andere Jumbo bij je in de buurt ( wel lullig, maar of bij een andere drogisterij?) vaak zonder bon toch klantvriendelijk met omruilen, het is niet zo dat je je geld terug wilt... succes! En anders idd hier een oproep plaatsen bij Te Ruil of iemand kan en wil ruilen met je in jou buurt.
Gewoon naar een andere winkel gaan of drogist. Ik had het met voeding die ik teveel had, ben gewoon bij onze jumbo naar binnen gestapt en kreeg geld treug, ik heb het er niet eens vandaan. maar etos doet over het algemeen echt helemaal niet moeilijk
heb bij kruidvat ook een keer pampers geruild terwijl ik ze daar niet vandaan had. deden helemaal niet moeilijk
Ik heb het laatst ook bij de Etos gedaan, pak kwam daar niet vandaan, maar was gewoon nog dicht, dus waarom niet? Maar ik ben wel een beetje sneaky geweest: ik heb gezegd dat het pak daar wel vandaan kwam, maar ik geen bon meer had. De etos-dame deed een beetje moeilijk, ik moest kunnen aantonen dat het pak daar vandaan kwam, maar ik had geen bon natuurlijk. Toen haalde ze het pak langs de scanner en zei dat ze idd kon zien dat dat pak daar vandaan kwam! Comediant, die griet! ik mocht dus een nieuw pak pakken.
Etos doet idd helemaal niet moeilijk, ook niet zonder bon! Ik zou daar langs gaan en het even omruilen.
anders een nieuw pak kopen maat 3 en dan met de bon en maat 2 naar de winkel en die omruilen voor maat 3 omdat het de verkeerde maat was..
Inderdaad gewoon naar een andere winkel. Jumbo bij ons doet niet moeilijk, maar de etos ook niet. Succes!
de service van d ejumbo behoort neit zo te zijn, ik zou er zelfs een mailtje aan wagen , ff de klantenservice benaderen van de jumbo en ik weet zeker dat het opgelost wordt.
En Sammetje, heb je ze al kunnen ruilen? Bij de etos kan je volgens mij alles terugbrengen (geld terug) of ruilen. Hier ook al vaker gedaan (aventspenen voor difrax bijvoorbeeld).