voor opa en oma zoeken we een autostoel. Ze passen niet structureel op, het is alleen maar voor nood als ze mijn kindje op zouden moeten halen bij de opvang. Dat is dan ongeveer 500 m rijden. Natuurlijk, op 500m kunnen ook ongelukken gebeuren, maar ik ga er maar vanuit dat als het stoeltje verkocht mag worden dat het dan veilig genoeg is voor zo'n klein stukje. Alleen lastig dat ik dergelijke stoeltjes alleen kan vinden op webwinkels en niet in "echte" winkels.. ik wil toch even passen/voelen wat ik nu koop. weet iemand een goedkope autostoel onder de 100 euro? liefst groep 1/2 of 1/2/3 zodat hij wat langer mee kan gaan. Hij hoeft geen slaapstand te hebben. Ik was zelf na aan het denken over de Kids River Lelie Basic. Heeft iemand daar ervaringen mee?
Wij hebben zelf een 'budget' autstoeltje gekocht bij Babypark en de bouwmarkt (Praxis geloof ik?). Kosten waren max. 40,- en vind ze prima functioneren. Misschien eens kijken als ze die weer in de aanbieding hebben? Heb geen ervaring met het stoeltje dat je omschrijft.. (Al zou ik eerlijk gezegd ook niet weten welk merk onze stoeltjes hebben )
heb je geen vrienden of kennissen met kleine kinderen die hun oude stoel weg doen?? en kunnen opa en oma die 500 meter niet lopen?
Dat was precies mijn gedachte.... misschien een budget buggy voor ze kopen, als die 500 m nog te ver is voor je kind? Of zijn ze slecht ter been?