te kleine woning voor tweede kindje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mammie1982, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

24 feb 2011
    303
    0
    0
    Wij hebben ook maar 2 slaapkamers en hebben 2 kindjes
    De jongste heeft 6 maanden bij ons op de kamer gslapen en daarna bij zijn broer op de kamer en dat gaat echt perfect.
    Waarom moeten kindjes tegenwoordig allemaal maar een eigen kamer mijn moeder sliep met 3 zussen op 1 kamer in 1 stapelbed steeds 2 kindjes in 1 1pers bed en ze zijn er echt niet minder op geworden

2. mich87

mich87 Bekend lid

7 nov 2011
    599
    38
    28
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook 2 slaapkamers. Nu nog 1 kindje, maar in de toekomst zeker een wens voor een tweede. Ik zie het niet echt gebeuren dat wij snel gaan verhuizen... Mijn zoontje slaapt nu nog op onze kamer. Als hij er aan toe is, erom gaat vragen, dan gaan we de 2de slaapkamer tot zijn kamertje maken (is nu nog een studeerkamer) en gaat hij daar slapen. Een eventueel 2de kindje komt dan bij ons op de slaapkamer en later met zijn 2en op 1 slaapkamer. Ik hoop dat we ooit een groter huis gaan krijgen, maar ga daar mijn kinderwens (in iedergeval nog 1 kindje) niet op aanpassen... Zonde van de jaren! Je weet nooit of het over zoveel jaar, als je wel een groter huis hebt, nog lukt om zwanger te worden. Nee, als de wens er is en de financiele ruimte, zou ik er voor gaan!

3. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie hebben me echt vertrouwen gegeven. Ik word soms gek aangekeken. Het lijkt wel of het een must is om voor ieder kind een eigen kamer te hebben.
    We zijn van plan als er nog een 2de komt en we wonen hier nog, de tweede op onze kamer tot hij/zij doorslaapt en dan ruilen van kamer. Wij op de kleine kamer en de kids op de grote.

Heel erg bedankt voor de positieve reacties op mijn topic

Deel Deze Pagina