Geslacht van kind bepalen

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
  2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Bij ons heb ik geen idee.

We hebben namelijk om de dag gewoon seks gehad vanaf dag 7 tot en met dag 16.

Ik heb dus een meid en een jongen.

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Als ik dat lees zouden wij 100% een meisje moeten krijgen,echt alles klopt! Ik ben benieuwd..:D

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Tja, het is en blijft gokken. :D Ik kende het verhaal al, maar ik zou het nooit in de praktijk toepassen.

5. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ach ik weet niet hoor, heb altijd mijn bedenkingen bij dit soort berichten. Kan me niet voorstellen dat je zoiets kan 'plannen'.

6. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je weet dat het werkt zou je het dan ook toepassen?

7. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Het zou me ontzettend leuk lijken als ik ook ooit een meid zou krijgen na onze zoon maar met een jongen erbij zou ik net zo gelukkig zijn, dus nee ik zou het nooit toepassen. Genieten van elkaar zodat er ook een echte liefdesbaby ontstaat haha en niet denken oh nee nu eventjes niet want dat wordt het een jongen.... stel je voor!

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    Ik ben gewoon blij dat ik 2 kindjes heb kunnen krijgen, en daarbij het geluk dat ik dat zonder mmm of andere poespas zwanger ben geraakt. Dan ga je het jezelf toch niet moeilijker maken dan nodig is?

9. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Tja, ik heb geen idee. Ik ben gelijk de eerste ronde zwanger geworden. Ik heb nooit mijn cyclus bijgehouden en ik had geen idee wanneer mijn ovulatie plaatsvond. (mijn dochter is zelfs met maar 1x vrijen verwekt, aangezien ik vaginisme heb;))

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het onderzoek is zeer controversieel. Hier geen idee of het klopt: beide keren onduidelijk welke daad verantwoordelijk geweest is voor de bevruchting :D

Als ik graag zwanger zou willen worden dan zou ik er alles aan doen om zwanger te raken en dus niet moedwillig mijn kansen verkleinen ;)

11. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    ik denk ook dat je je kansen verkleint als je het op die manier gaat doen. Daarnaast geloof ik in het lot, dus dit heeft voor my geen zin om te doen.

12. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Mee eens.

En ik geloof het ook niet helemaal. Wel erg toevallig dat de verdeling tussen jongens en meisjes toch al heeeeel lang ongeveer hetzelfde blijft. Enkel in tijden van oorlog steeg het aantal jongetjes, maar dat is iets natuurlijks. Dus ik geloof niet zo...

13. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tja, ik weet het niet hoor ! Wat al eerder gezegd is ...... wij deden het om de dag om alle mogelijke kansen te benutten en zou niet in mn hoofd opkomen om te denken, nu maar even niet want dan is het misschien wel een jongen :(

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb IUI-D gehad en die vond plaats net voor mn eisprong.
    Ik heb een meisje gekregen.
    Zou niet moeten volgens dit artikel ;)

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hier klopt het wel, bij Dean had ik allang mijn eisprong gehad we hadden niet echt op de perfecte dag gevreeen dus en is een jongen (bleek namelijk toch zwanger haha) en bij Miley 2 dagen van te voren en 1 dag van te voren en toen niet meer en is een meisje maareh niet bewust ervoor gedaan haha, we hebben gewoon seks wanneer we zin hebben en niet omdat het moet (omdat ik zwanger moet worden of we perse een jongen of meisje willen hebben) ik ben wel beide keren in 1 keer zwanger geworden..

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier de hele week voor eisprong om de dag en vervolgens avond voor de eisprong en op avond van eisprong zelf.. volgens de echo is het er echt maar eentje en ik hoop van harte dat het een jongen of meisje is met XY of XX maar niet 3 geslachtschromosomen..
    Borduurt voor mijn gevoel een beetje door op het Y is snelle maar X is sterker (overleeft langer) verhaal.. ach, ik geloof er niet zo in!

Deel Deze Pagina