Ik verkoop mijn NIEUWE tweeling / combi wagen, dit omdat ik een andere heb gekregen. Uw koopt hier een moderne tweelingswagen van eerste kwaliteit met veel extras en veiligheidsvoorzieningen voor leuke uitstapjes en het dagelijkse gebruik. Accommodatie: Veiligheid voor uw kind: * 5-punt veiligheidsriem * voldoet aan veiligheidsvoorschriften van de EU * wederzijdse voetrem * zwenkbaare of fixeerbaare dubbelwielen vooraan Meer voordelen voor kind en ouders: * rugleuning separaat verstelbaar op verschillende posities, inkl. ligpositie * voetsteun separaat en verschillend verstelbaar * groote benenzak als bescherming en voor warmte * groot zonnedak met 2 dichtklepbaare zichtraampjes * voorste beugel is afneembaar * bekleding is wasbaar * eenvoudige inklapmechanisme * 2 groote boodschappenmanden
De vraagprijs voor deze NIEUWE kinderwagen is 100 euro!!! Koopje toch! is echt NOOIT mee gereden, want ik ben nog zwanger van de 2e Ik heb deze wagen zelf gekocht, maar heb een andere gekregen, waar een bak op kan, vandaar dat deze de deur uit gaat. Staat dus nog helemaal nieuw in plastic op zolder.
Zie nu pas het plaatje daar heb ik eigelijk dan ook niks aan Wil er ook een reiswieg bij, dus een buggy/en een bak. Dacht dat je die licht blauwe te koop had (had in je album gekeken, en nu keek ik pas bij te koop aangeboden ) Zie er dus vanaf... Heb je ook een pb gestuurd. Jessica
Nee er kan geen bak op, het zijn echt 2 'stoelen' die vast zitten. Ze kunnen wel helemaal plat, dus je zou er een baby in kunnen leggen, met een matrasje van de bak er in. Hier staan wat meer foto's van de wagen; http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... wagen.html
Tsja ik zoek eigelijk de wagen die je nieuwe heb gehad. Die lijkt me handiger. Succes met je verkoop! Is zeker niet veel geld!