Klein pakketje meiden kleertjes; -1 wit vestje -4 rompertjes -2 broekjes -1 shirtje -1 boxpakje / pyjama -1 badpakje -1 speentje met 'Little monster' (NIET gebruikt! Besteld toen ik zwanger was maar ik kreeg een jongetje!) Ik hoef er in principe geen geld voor te hebben, leuke kleertjes voor m'n zoontje (maat 74) of wat speelgoed (4+ maanden) is ook goed! Heb je niets om te ruilen? Bied maar! Ik verkoop de spulletjes alleen als pakket.
Up up up! Ik vind het zo zonde om het weg te gooien! Moet echt weg! Ik hoef er écht niet heel erg veel voor terug te hebben! Ohjezus, wat klinkt dat hopeloos allemaal
hoi mijn dochtertje heeft net maat 62 maar heb op marktplaats ook veel jongens kleren staan en hoef e rook niet veel voor te hebben kijk maar eens bij al me advertenties misschien zit er iets bij voor je Marktplaats.nl > tuinbroeken - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 en heb je ook tshirts maat 62
Nog een laatste keer omhoog! Mag gratis weg (hoef alleen een vergoeding voor de verzendkosten, tenzij je 't op komt halen natuurlijk) Als niemand vandaag interesse toont gooi ik 't weg (morgen verhuizen!)
*hoi het gaat om de meisjes kleding ze heeft nu maat 62 en voor de verzendkosten he en zelf heb ik je een link gegeven van marktplaats heb zelf veel jongenskleding te koop staan misschien iets voor je bij gr veronica* * hoi ik wil wel maat 62 hebben gr veronica * Sorry, maar daar maak ik toch echt uit op dat het om maat 62 gaat, en niet om het hele pakket Misverstandje dus. Anyway, dit topic mag dicht, kleertjes zijn inmiddels weg
Punt was dat alles al ingepakt was, en dat ik geen tijd en vooral ook geen zin had om alles weer uit te pakken en uit te zoeken