Ik heb hier een doos vol kinderboeken. 2 ervan zijn iets beschadigd aan de buitenkant. Verder zijn alle boeken prima leesbaar en kunnen ze zeker nog een paar ritjes mee. Ik vraag voor de hele doos kinderboeken 7.50 euro Dit zijn de titels: Nijntje houd van lezen Wat is dit Nijntje? -eten en drinken- (kleine beschadiging aan voorkant) Wat is dit Nijntje? -dieren- Nijntje aan zee Nijntje gaat logeren Nijntje in de dierentuin (kleine beschadiging aan zijkant) Nijntje en Nina Spelen met nijntje Thuis bij nijntje Nijntjes drukke dag Elmo's wereld -dieren- Elmo's wereld -muziek- Sesamstraat eerste stapjes deel 1: Boeboe Sesamstraat eerste stapjes deel 2: Zo-o-o groot! Sesamstraat eerste stapjes deel 3: Hoi-hoi Dag-dag Walt disney -sneeuwitje en de zeven dwergen- Disney -tel je mee?- Sprookjesfestival Hema -kiekeboe koe - Hema-dieren op de beoderij- Felix en de verdwenen pakjes Voor jullie tien anderen Sinterklaasje pieterbaasje sinterklaas is in het land/de kerstman brengt pakjes Sinterklaas Ahoi Kijk en voel pony's Dingen die bewegen Jolijntje leert woordjes Wie is mijn vriendje Isa belletje -het boekje over vriendschap- Pieter konijn en zijn vriendjes Op het potje kleine huppel Broer konijn -neemt meneer beer beet- Het ABC van peoh Lola het lammetje Mijn mooiste babydieren Baby's eerste speeltjes Tijs de ijsbeer Beren beren en nog meer beren (voelboekje) 365 olifantenverhaaltjes -verhaaltjes voor het slapengaan- 3 kleine beren Gouden boekjes - bij kiki thuis- Gouden boekjes - het bed van Tim-
Ook heb ik nog een memory van Lief. Nieuwprijs was 12.95. Alleen het plastic is eraf ,verder is er nooit mee gespeeld. Hij mag weg voor 5 euro. View attachment 150055
Ooh die wil ik allebei wel...verzendkosten 6,75 via tnt? DHL is goedkoper....moet ik het storten? Reserveer ze ff voor me!
Ik heb net even gewogen, De boeken zijn samen 11 kilo. Dus dan zit je al we aan een zwaarder pakket. Hoe gaat precies bij Dhl?? Ik reserveer ze hoor.
dhl heeft distributie centrums...net zoals tnt enkel wat minder. Hoop dat er eentje bij je inde buurt zit, je kan op hun website kijken... Maar is het niet dan word het een duurder pakketje...hoeveel zou het dan uitkomen schat je? heb niet zo heel veel centjes....dus moet ff kijken of ik dan voor de verzendkosten genoeg heb. (of je moet toevallig heeeel dichtbij wonen......)
@antares. De Dhl site blijft de hele tijd hangen, dus kan het tarief niet opzoeken. Als ik het via tnt zou doen kom je op een totaal van 24.70
is ook goed, die leveren ook overal! wat het goedkoopste is eigenlijk, als het niet teveel moeite voor jouw is natuurlijk! Je hoeft geen half uur te rijden om het weg te brengen natuurlijk.... Wil je me je bankgegevens sturen via een pb? Dan kan ik het totaal bedrag op je rekening storten. Vind je het goed als ik dat morgen doe?
In principe is het gereserveerd voor Antaresen ik had ook al een pb van iemand. Mocht het onverhoopt niet doorgaan ,plaats ik een reactie hier.
Jakkes..... er is een onverwachte rekening afgeschreven. Móet helaas afzeggen..... dus iemand anders. kan.....
Gewilde spullen Er was sowieso al iemand eerder via Pb van de week al. Mocht die onverhoopt niet kunnen ,was dramaqueentje het 1e weer. Dus ik houd jullie op de hoogte.