Bevalbad aangeboden + benodigdheden aanwezig: - bevalbad Nest grote versie - afdekhoes - persoonlijke hygienische hoes - dompelpomp - luchtpomp - schepnetje - vloerbeschermer - kraankoppelingen - aanvoerslang - afvoerslang - hendels om aan je bad vast te maken Geboortebad Nest specificaties: - Zes handvatten op de rand en aan de buitenkant van het bad - Door de horizontale luchtkamers kun je de hoogte van je bad varieren - Stevige wanden; een 95 kg. wegend persoon kan zonder problemen op de rand van het bad gaan zitten - 69 cm diep en door de stevigheid te vullen met water tot 63 cm. - Geintegreerde bekerhouder - Afmetingen binnenzijde 142x114 cm - Afmetingen buitenzijde 193x165 cm de slangen zijn getest en de kraankoppelingen en het bad zoals de afbeelding al zegt is niet lek vaste prijs 210 euro! alles kan verzonden worden (kosten zijn voor de koper) voor meer fotos of voor vragen stuur maar pm
Ik begon zo te twijfelen dat ik hem in de verkoop heb gezet maar ik heb spijt Dus wilde hem er net af halen ik merk dat ik echt emotie wisselingen heb