ik heb nog diverse draagdoeken waar ik niets mee doe... heb mn eigen favoriete doek, dus de rest mag weg! ik zal de fotos even plaatsen in de volgende berichtjes.. voor info of reacties, liefst via pb.. (VOOR PRECIEZE KLEUREN, KAN IK EVT DUIDELIJKERE FOTO MAILEN, MAAR WIL NU EVEN NIET GOED)
ja staat verkeerd, heb al een melding gemaakt of het verplaatst kan worden zag ineens dat ie verkeerd stond haha dankje voor je oplettendheid
Bedoel meer de geweven doeken (gebruik eigenlijk geen rekbare meer). Wat voor doeken zijn het (merk) en de dikte / lengte etc.
hoop dat jullie zo een beetje een idee krijgen... was effe snel snel, dus niet de beste fotos, en beste knooptechniek haha maar je snapt m nu wel dnek ik
ze hebben geen van allen een etiket eraan, en heb ze gekregen van een vriendin, dus weet het helaas niet... zal dr na haar vakantie effe vragen, misschien weet zij het wel..
en de geweven rood met blauw tussenstuk is ook die lengte.. de tricot is langer.. en de tricot met tussenstuk is ook langer
ik had je om foto's gevraagd maar zie nu de fotos hier staan. ik ben opzoek naar een hele felle typische meiden doek ik moet wel even zeggen dat je een heel schattig zoontje hebt op de foto hihi