mijn man denkt dat ik supervrouw ben...

Discussie in 'De lounge' gestart door jipenjanneke, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipenjanneke

jipenjanneke Actief lid

2 mei 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mannen... echt ...soms. ... :x
    Manlief denkt namelijk dat ik supervrouw ben. Op zich een vleiende gedachte maar soms wordt ik er super gestoord van :$ net een hele rel over de app dat hij vind dat ik meer moet schoonmaken. Op zich terecht er kan wel weer een sopje tegenaan. Maar toch. De toon.... :(
    Morgen ben ik vrij dus lijkt mij een prima tijdstip voor mn taakjes : D hij vond dus dat ik vanavond niet kan sporten omdat ik moet soppen.. Eh nee dus.... als ik nou verder niks te doen had dan kon ik wel met zo'n opmerking leven maar ik werk 3 dagen. Doe boodschappen. Kook. Was. Sopje door het huis etc. Voorheen werkte ik 4 dagen maar nu ik maar 3 werk moet ik ook gaan sporten. Want anders wordt ik een hangbuikzwijntje ;) dus... soms kan ik hier niet zo goed tegen... Fijn dat je hier dan ff kan afreageren :D Thnx ladies

2. tuc

tuc Niet meer actief

oei.....of het is echt heuulll smerig bij jullie of ik zou ook niet zo blij zijn met die opmerking.
    Nu heb ik een soort van smetvrees;) en mijn man zou niet misstaan in een varkensstal, dus die opmerking verwacht ik niet van hem...maar snap dat je er niet blij van wordt.

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wat dacht je ervan om hem een bezem in de handen te duwen en hem schoon te laten maken? Je bent zijn schoonmaakster niet. Kom nou ...

4. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Mijn man heeft zoiets nog nooit tegen mij gezegd dus voor mij is het nu heel makkelijk om te zeggen: Huh???? accepteer jij dat??? Wat een hork, laat hem het zelf doen!

5. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Wooooow, echt? :$

Haha, ik geloof niet dat mijn man het ooit in zijn hoofd zou halen. En nee, ik ben geen tiran hoor ;), maar mij zeggen wanneer ik moet schoonmaken? En dat ik daar iets anders voor moet laten? Dus....

6. jipenjanneke

jipenjanneke Actief lid

2 mei 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig heb ik afgelopen zondag nog gesopt dus heel smerig is het niet. Ik vind het wel meevallen... en hem een bezem geven gaat niet werken. Meneertje is nogal traditioneel... Hij vind het al knap dat hij de zooi in de vaatwasser zet. :) schoonmaken is namelijk niet voor echte mannen...

7. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.615
    1.156
    113
    emmertje met sop klaar, doekje erbij, sofzuiger en dweil in de buurt?
    staat alles klaar?

dan kan jij je tas pakken en vanavond lekker sporten, als hij zich er zo erg aan stoort mag hij zelf aan de gang anders zit hij maar een avond in de zooi en doe jij het morgen of wanneer je er tijd voor hebt....

8. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Ik zou hem een tshirt geven met de S van superman incl bezem :p

9. tuc

tuc Niet meer actief

oei oei oei dat zou een mooie voor mij zijn:D

10. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Zo traditioneel is hij niet. Jij 'mag/moet' wel werken, maar hij 'mag/kan' niet schoonmaken? .. het moet niet gekker worden.

11. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Haha die is gek. Ik zou gewoon lekker gaan sporten en evt een emmertje sop voor hem achterlaten, kan hij helemaal los gaan. ;)

12. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Wat een flapdrol op dat gebied zeg (hopelijk is hij verder en lieve man). Zou mijn man eens moeten proberen om zo tegen me te praten.

13. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wow, bestaan dat soort mannen nog? Ik zou hem heel snel uit die droom helpen....:D

14. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.227
    23.299
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Traditioneel? Ouderwets bedoel je? Ik zou dat van begin af aan niet gepikt hebben. Hij maakt ook de dingen vies, mag ie ze ook schoonmaken. Laat niet over je heenlopen, hoor!! ;)

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.188
    113
    Haha, ben je nu serieus? Mijn vader van bijna 70 is moderner dan dat. Pff, daar zou ik het nog geen seconde mee uithouden zeg. Opvoeden die hap! Dit kan zo niet toch.

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.188
    113
    Oh enne, hij denkt niet dat je een supervrouw bent, maar een supersloofje.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Echt??? Jeetje...:$ Kijk, als je de hele dag op je gat zat, tuurlijk, oke, maar zoals in jullie situatie? Hij kon van mij zelf een emmer sop pakken, als ie zich er aan ergerde.
    Mijn man heeft zoiets echt nog nooit tegen mij gezegd, en als hij verstandig is, zal hij zoiets ook nooit zeggen ook. Hier is het soms echt één grote bende als hij thuis komt en dat is niet omdat ik niets heb gedaan, maar omdat ik andere klusjes heb gedaan, bijv de binnenkant van de keukenkastjes of een kledingkast uitruimen bijvoorbeeld. Of dat de kinderen hier tekeer zijn gegaan met speelgoed en koekjes of dat ik heb gewerkt. Maar ik kan nu eenmaal ook geen 48 uur werk in 24 uur proppen.

18. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    In zn sop gaar koken kon ie :$

19. Bloem1990

Bloem1990 Actief lid

21 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    Almere
    Inderdaad dit zeg!

Wij kiezen er bewust voor dat ik thuis blijf, dus normaal gesproken doe ik alles met betrekking tot het huishouden. Maar toen ik mezelf helemaal niet goed voelde door de zwangerschap, deed hij het poetsen en de boodschappen nog naast zijn fulltime baan.

20. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Oeh das duidelijk geen mn voor mij :$

HIer thuis zou mijn man dat nooit zeggen, als hij het al zou vinden (ik ben hier de schoonmaakfreak) zou hij het zelf schoon gaan maken in plaats van mij de opdracht geven. We hebben het hier heel fijn verdeeld, ik doe de was, hij de wekelijkse boodschappen. Schoonmaken doen we samen als ik het niet gered heb doordeweeks. Maar ik ben dan ook wel gezegend op dat gebied :)

En.... ik kan ook nog wel een enorme zeur zijn als hij niet genoeg meehelpt :p

Deel Deze Pagina