Hallo meiden, Ik heb al op marktplaats gekeken maar ben niet echt een goede fiets tegen gekomen, ja een heleboel maar allemaal buiten mijn bugget. Vanaf aanstaande maandag mag mijn mannetje mij niet meer opkomen halen om mij naar mijn werk te brengen ( we werken bij hetzelfde bedrijf ) ik moet dus met de fiets omdat er geen openbaar vervoer hier komt eigenlijk hebben we er gewoon weg geen geld voor om een fiets te kopen als het boven de 100 Euro is. Daarom wil ik jullie vragen of jullie misschien een damesfiets te koop hebben voor een leuk prijsje of misschien iemand weten. Jullie zouden mij enorm helpen. Liefs Starry Edit moderator: Verplaatst naar te koop gevraagd. Graag goed opletten waar je iets plaats.
aan een fiets kan ik je helaas niet helpen, maar vraag me wel af waarom je niet meer met je man mee mag rijden!
Ik heb nog wel een fiets staan. Wij waren net aan 't overwegen om 'm te verkopen. 'T is wel een oudje, maar mijn opa heeft hem onlangs helemaal opgekanpt (versnellingen, banden, licht) Zal zo even met manlief overleggen, en dan PB ik je wel even. Ik woon in R'dam, dus dat zou mooi makkelijk zijn.
Ik heb ook nog een paarse/zwarte Batavusfiets staan (den haag) bijna 2 jaar oud en fiets nog perfect... mijn vraagprijs kan alleen niet onder de 100 euro zijn aangezien de fiets nog zo nieuw is en nieu 540 euro kostte...Kan er niet minder dan 225 voor vragen aangezien hij er dus nog echt heel mooi uitziet en zo nieuw is...
Omdat hij dan 15 a 20 minuten weg is van zijn werk. Terwijl hij dat dus zogenaamd in zijn pauze doet. Ik vind het nergens op slaan maarja het is niet anders.
Ik zie toch echt wel goede fietsen onder de 100 euro in rotterdam op marktplaats staan. Anders ook eens bij speurders , ebay kijken. Kwebbel