Onze dochter M.ariëlla is helemaal wild van haar tutlap/knuffel Piiter... we hebben begin vorig jaar al een reserve-Piiter gekocht... maar deze is verdwenen. En nu is vandaag Piiters neus vakkundig geamputeerd door mijn jachthond :x Dus wil toch wel heeeeeel graag een reserve-Piiter hebben. Het is de Happy Horse Dinkey Tuttel Pink Bekijk bijlage 146381 Wie heeft m liggen en doet er verder niets mee? Graag wil ik m dan tegen verzendkosten cq kleine vergoeding overnemen.
Ik heb deze liggen, maar dan in het blauw (de jongensversie dus). Je mag hem van mij hebben tegen de verzendkosten. Maar weet natuurlijk niet of je dochter wel de blauwe variant wil. Laat maar even weten.
Hebben ze deze niet meer bij Prenatal? Ik heb de hele knuffel-versie (dus hele hond, zeg maar) en die hingen er laatst nog...
Nou heel graag!!! Ze heeft de grote "Hond" ook in t blauw, dus verwacht dat t ze het niet heel erg zal vinden. Zal je even een PBtje doen. Wanneer er nog iemand een roze heeft, houd ik me nog steeds aanbevolen hoor.... ik bedoel beter nog eentje extra....
De hele hond hebben we ook in t blauw idd... maar het gaat nu specifiek om die tutlap... heb al in Groningen gezocht, maar daar hebben ze m niet meer. En op de webshop van Prenatal is hij volledig uitverkocht.
Mijn dochtertje heeft deze ook in haar bedje liggen. Ik zag trouwens dat íe nog te bestellen is op knuffie.com!