Ik heb heel per ongeluk op een verkeerde veiling een bedrag ingetoetst en nu heb ik een appartement voor een week op Curacau gewonnen voor 51 euro. Er is natuurlijk geen kip die hem over zou willen nemen? Villa land en zeezicht curacao | Bied mee bij VakantieVeilingen.nl
Ik ga in juni 17 dagen naar Curacao maar dat valt buiten de beschikbare data die je op het apartement hebt
Als ik nog geen vakantieverblijf had had het ideaal geweest maar heb al een apartement voor die tijd gereserveerd/betaald.
Nee man...geen geld voor. Ik probeerde op Roompot te bieden. echt een vlaag van verstandsbijstering!!
Jep, tickets zijn het duurste, voor de rest is Curacao helemaal niet duur qua uitstapjes, eten/drinken
dat vind ik nog wel meevallen. de 100 euro borg krijg je terug en die 90 euro is inclusie taxikosten heen en weer. schoonmaakkosten komen er altijd wel bij.
pff als ik het geld had zou k zo gaan maar heb helaas niet ergens een potje om effe tickets te boeken .. hopelijk kun je er nog iemand bilj mee maken die er wat mee kan.... misschien via hyves, mp aanbieden ofzo
een ticket kost nu maar 400 euro geloof ik. Ik belde de man van de villa, hij was er ziek van dat hij maar voor 51 euro was weggegaan hahaha, maar goed ik ga toch niet
hmmm... ik gooi het hier even in de groep. Leuk om kado te geven aan vrienden van ons. Die gaan trouwen