Hoi, Ik heb diverse leesboeken te koop gezet. Voor het spaarpotje van mijn dochtertje!! Ze staan op bol.com, maar hier is een lijstje!! Betrapt! Mijn eigen manhattan De obsessie Geleende tijd Man gezocht Uitgelaten! Liefde, stress en andere curiositeiten Shopaholic en baby een bijzondere relatie de tovenaar op het witte paard verdwijn wie had gelijk, mary rose? messias mysterie zwerftocht naar het geluk kus me kate man overboord de bruiloft baby en kind you'll never walk alone het Ajax-gevoel het stille huis daddy cool de weddenschap oei, ik groei woensdagkind CSI verboden vruchten de drie beloftes van arlene prairie city schone schijn gebroken een stralend liefdesvuur emily's redenen waarom niet tot het voorbij is de erfzonde Ook heb ik heel veel pocketromans...die zijn 50 cent per stuk ofzo...ligt eraan wat je ervoor wil geven....stel je koopt er 10 dan is 2,50 ook goed! Moet ze namelijk kwijt...wil wat ruimte maken en vind weggooien zo een zonde..... Ik zal die ook eens in een lijst zetten en dan hier plaatsen! p.s er komen nog meer boeken bij!! Moet even alles ordenen. Groetjes, miranda