Mooie kinderwagen van het merk Topmark, 3-wieler met luchtbanden. Te gebruiken met reiswieg of wandelwageninzet, in de kleuren lichtblauw met donkerblauw met een leuk kroontje erop. De duwstang is in hoogte verstelbaar. De wagen is snel in te klappen en het voorwiel is makkelijk eraf te halen om de wagen platter te maken. Bijbehorende accesoires: Matrasje en dekbedje+hoes voor in de reiswieg. Regenhoezen voor reiswieg en wandelwagen Extra boodschappennetje Zonnekap Bijpassende voetenzak voor de wandelwageninzet Kijk ook op: http://link.marktplaats.nl/203762621 Ik wil er in elk geval 75 euro voor hebben. Hij is in hele goede staat.
is maar een uurtje maar je mag hem ook ophalen als je een keer in de buurt bent, of toevallig langs Amersfoort komt. Hoeft wat mij betreft niet meteen hoor.
Nog even voor de goede orde: het kan zijn dat ik vanaf morgen een paar dagen niet reageer, we stappen over van provider en er zitten wat daagjes zonder provider tussen. Maar volgende week moet ik weer online zijn!