Omdat we na 3 kids 'klaar' zijn doen we een boel spulletjes weg. Daarom hieronder een lijstje met dingen die we te koop hebben: 1. Maxicosi Citi antracietgrijs, geheel compleet met zitverkleiner, zonnekap, regenhoes en voetenzak. Vraagprijs: E 35,= 2. Twee Red Castle Nomad fleece wikkeldoeken met klittenband, één lichtroze met ivoren bies en één fuchsiaroze met ivoren bies: ideaal voor baby's tot ca. 5 maanden, lekker voor in de box, in de maxicosi, in de wieg, in de wandelwagen, kortom: ideaal! Nieuwprijs E 49,95 per stuk, gekocht eind 2007. Vraagprijs E 20,= per stuk. 3. Bébéjou babybad turquoise met bijpassende badstandaard (gekocht in 2007). Nieuwprijs samen ca. E 60,=/ Vraagprijs E 25,= 4. Zachtgele luieremmer met deksel. Vraagprijs E 5,= 5. 2 kruiken met kruikenzakken, altijd gevuld met water geweest, dus nog in nieuwstaat; nodig voor net na de bevalling en baby's eerste weken. Vraagprijs E 12,50 voor de kruiken samen. 6. Wipstoel, donkerblauw, wat vaal, maar verder prima functionerend. Vraagprijs E 10,=. Voor diegene die alles in één keer meeneemt, geldt uiteraard nog een extra korting. Evt. verzendkosten komen voor uw rekening. Heb je interesse in één of meer van deze zaken, stuur me een persoonlijk bericht - ik kan uiteraard foto's sturen. Ik woon in Soest. Groet Martina