Te koop moederfiets Union Flora incl. stoeltjes en buggydrager

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door FEE88, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FEE88

FEE88 Niet meer actief

#1 FEE88, 20 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2011
    Moederfiets van Union te koop.

Volgens de vorige eigenaar 2 jaar oud.

Ik heb hem een paar weken geleden ook via mp gekocht maar na eenmaal een paar keer erop te hebben gefietst bleek hij toch wat te klein voor mij.

Daarom bied ik deze fiets te koop aan incl. een voorstoeltje met windscherm (ziet er nog heel goed uit!) en een achter stoeltje incl. bevestigingsmateriaal incl. verlengstuk voor zadelbuis montage (de poten van het stoeltje zijn roestig).

Verder zit er een buggydrager op deze fiets. De verlichting voor en achter werkt goed en er is een stuurdemper aanwezig waardoor het stuur niet omklapt. Een stevige middenstandaard op de fiets zorgt voor stabiliteit en er is een extra stevige bagagedrager aanwezig. Er zit wat roest op de spatborden maar verder verkeerd de fiets in goede staat.

Wie kan ik hier blij mee maken?

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    uhmn in de lounge vertel je dat het achterwiel niet goed is inclusief de spaken en het slot zou gebreken hebben en je hierdoor opgelicht bent door iemand via marktplaats.... maar doe je nu niet hetzelfde??

3. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Als je nog een keer leest zie je dat het allemaal wel meeviel ;) ik ben bij de fietsenmaker geweest die heeft de spaken aangedraaid in het achterwiel en de fiets was in prima staat zei hij :) dus die andere man heeft alles heel erg overdreven...

Maar alles is dus prima in orde met de fiets :D ook het slot doet het gewoon, vandaar dat ik hem nu wel hier neerzet!

4. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    wat vraag je er voor en heb je ook een foto? en waar woon je

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Heb je een foto van de fiets en wat is je vraagprijs?

6. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hij is gereserveerd tot vrijdag :)

7. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Verkocht :) dus deze mag op slot

Deel Deze Pagina