Deze super gemakkelijke bad- en aankleedcombinatie van BREVI kun je op de bestaande badkuip plaatsen en zo kun je je baby op juiste werkhoogte gemakkelijk wassen en aankleden.. In breedte verstelbaar, zodat hij op elke badkuip past. Voor de héél afwijkende maten krijg je er 3 zelfgemaakte adapters bij! Na het badderen kun je de combinatie eenvoudig in elkaar schuiven en aan de kant zetten. Deze combinatie is in keurige staat. Ivm de grote omvang kan hij alleen worden opgehaald. (Noord brabant, in de buurt van Helmond/Eindhoven)
Ik heb 2 zakken vol met babykleding maat 50 en 56. Zit echt vanalles in. Ik heb een tweeling dus een hoop kleertjes! Alles ziet er nog prima uit, sommige kleertjes zijn 1 keer of nooit gedragen. Heb zelf alles nieuw gekocht (begin 2010) dus niets was tweedehands. Er zitten allerlei merken en niet-merken in! Voornamelijk witte kleertjes. Het kan niet worden verzonden vanwege de grote hoeveelheid, dus als je een keer wilt komen kijken, dan pb maar! Voor een leuk prijsje mag alles mee!
Bij deze biedt ik mijn draagzak van BabyBjorn aan! Hij is een half jaar gebruikt, met veel plezier! Ideaal om je kindje in te dragen. Voor zowel je baby als voor jezelf erg fijn! Het is heel eenvoudig om je kindje in de draagzak te doen. Als de baby nog klein is kan hij/zij naar je toe kijken, als het nekje sterk genoeg is kun je ook de baby naar voren laten kijken en kan hij/zij lekker rondkijken! Je mag voor vragen altijd pben. Kan worden verzonden (kosten 6,75)