Ik bied te ruil of te koop aan de Maxi cosi mura 4 Flamingo slice roze 1 jaar gebruikt en dus nog in nieuwstaat, voor verdere details zie: Marktplaats.nl > Te koop of te ruil Maxi cosi mura 4 Roze 1 jr oud! flamingo - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Bekijk bijlage 18309 Ook bieden wij te ruil/koop onze geweldige echt voor een meisje maxi cosi wagtail aan. topline edition. Nog geen jaar gebruikt! En dus ook in nieuwstaat in 2008 gekocht!! Marktplaats.nl > Maxi cosi Wagtail gekocht in 2008 incl bijpassende voetenzak - Kinderen en Baby's - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes Wij verwachten nu een jongetje en moeten dus sneller dan wij willen deze spullen verkopen! Liefst willen wij eerst proberen te ruilen voor een andere kleur gezien wij zo tevreden zijn over de spullen! Mocht dit niet lukken is verkopen ook een optie. Zie voor de verdere uitleg de advertentie! Groetjes, Sanne
Ik heb het autozitje van mijn zus, anders had ik wel intresse gehad, erg mooi! De Mura is ook super maar ik wil graag de golden slice
Hey! ik wil de maxi cosi wel ruilen maar die van ons is zwart met kroontjes dus je moet het leuk vinden...ook helemaal compleet.
hee hee heb je een foto ervan?? we hoeven dan namelijk alleen de bekleding te ruilen namelijk heb je ook een bijpassende voetenzak? en hoe oud is deze?
sorry ik las het te laat. momenteel geen foto's moet die nog maken. momenteel gebruikt mijn neefje hem namelijk maar hij wordt er al te groot voor. er sit een voetenzak ect bij een regenhoes ook nog.
ik hbe hem van een vriendin (vandaar dat we even eerlijk moeten onderhandelen ) en hij is nu denk ik dan 5 jaar oud? ...
ow ok nee dan gaat het over kijk 1 kindje ok..dat is de grens. En 5 jaar vind ik toch wel erg lang deze bekleding is nog geen jaar gebruikt dus nogal een verschil hihi dan verkoop ik hem liever.. toch bedankt voor je reactie!!
Ik denk zo rond de 100 euro vind dat ook moeilijk hoor.. Qua aanschaf was de maxi cosi al best duur, want ik heb er een uit 2008 en de bekleding ook nieuw + nieuwe voetenzak al met al aardig wat gekost bij elkaar Dus 100 is dan nog een koopje want hij ziet er ook gewoon nog nieuw uit.. Mocht je interesse hebben dan laat maar weten hij is wel echt geweldig! En anders moet ik verder zoeken met ruilen haha
Hij is nog steeds te koop krijg wel biedingen maar geen reactie verder meer!? Nieuwe link : Marktplaats.nl > Maxi cosi mura 4 Roze 1 jr oud! flamingo Slice zgan compleet - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Voor de eerste bieder van 400 is hij per direct verkocht! Mooie deal want hij ziet er echt gloedje nieuw uit! En zelfs de voetenzak is amper gebruikt ivm verkeerde periode toen.. De maxi cosi wagtail is ook nog te koop/ruil! Bij interesse kun je altijd contact opnemen..