Nieuw tehuis gezocht voor kat & poes

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Otje, 23 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Even een vraagje aan jullie:

Heeft iemand van jullie interesse in 1 of 2 nieuwe huisdieren? Mijn zus heeft een poes en een kat (huis-tuin-keuken-beestjes, beiden geholpen). Nu gaat mijn zus in oktober 2008 voor langere tijd (misschien wel voorgoed) naar Curacao emigreren. De beestjes kunnen helaas niet mee. Dit vind ze echt heel erg maar er is helaas geen andere optie dan ze hier in Nederland achter te laten. Ze heeft al aan mijn gevraagd of ik ze wil maar omdat wij al 2 poezen hebben vind ik 3 of 4 huisdieren wel erg veel. Het liefst heeft ze dat ze samen geplaatst worden maar 1 is eventueel ook mogelijk.

Weet niet of een van jullie interesse heeft? Of misschien ken je iemand die 1 of 2 huisdieren wil? Als je meer wilt weten dan mail me maar!

Groetjes Otje

PS: Ze zijn nog jong, 2 en 3 jaar oud

Edit Moderator, topic vanuit lounge verplaatst.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wat sneu otje, maar ik snap het wel.

Ik zou ze zo willen overnemen maar ik heb er al 4 en dan wordt het wel een beetje teveel van het goede.

Hopelijk vind ze snel een goed tehuis voor ze.

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Weer open.

Kwebbel

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Even nog nieuws over de katten. Voor 1 kat hebben we al een adres gevonden. Voor de poes nog niet dus mocht er nog iemand interesse hebben, neem dan even contact met me op.

Groetjes Otje

PS Mijn zus woont in Gelderland

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Dit is ze trouwens. Erg lief beestje!

Deel Deze Pagina