Wij verkopen onze hyundai accent aangezien wij naar belgië zijn verhuist en het dus makkelijker is dan gewoon daar een andere auto te kopen. Hij is september weer goedgekeurd voor een jaar, hij heeft die maand ook een grote beurt gehad, waarbij de distributieriem,de remblokken , en nieuwe banden voor zijn vervangen. merk: Hyundai model: accent bouwjaar: oktober 2000 carrosserie: 5 deurs brandstog G3 /lpg installatie gewicht: 1000 ongeveer het is de meest luxe uitvoering van dit model, met electrische ramen voor en achter, airco, ABS,airbags voor aan beide kanten, nieuwe sony radio cd-speler, centrale vergrendeling met afstandsbediening. Hij heeft zo'n 210.000 km gelopen maar dit zijn voornamelijk autowegkilometers aangezien ik deze auto gebruikte voor mijn werk. Een G3 installatiekost maar zo'n 39 euro per maand, en all risk verzekering ( die ik nu nog heb, maar eigenlijk niet meer hoeft) ligt rond de 40 euro per maand. Hij is ook heel zuinig in verbruik door de G3 installatie. De vraagprijs bedraagt 3750 euro, over de prijs zou onderhandeld kunnen worden indien serieuze intresse. Over een bod , vragen of meerdere foto's kunnen jullie een pb sturen