Wij hebben alweer een aantal maanden een Mutsy in gebruik. Op zolder heb ik nog steeds een weinig gebruikte bebiesfirst in grijs met limegroen staan. Eigenlijk zou ik hem graag aan iemand verkopen die het financieel wat minder makkelijk heeft dan ons. In dat geval mag hij weg voor 25 euro. Het is inclusief bak en wandelwageninzet. Er zit ook een dekbedje bij, inclusief dekbedhoes Mag eventueel ook worden geruild voor een mutsy 4-wieler regenhoes
Het is echt een fijne wagen. En je kan er opzetstukken voor de maxicosi bijkopen, want die van de xadventure passen er op.
Oops, per ongeluk twee keer gepost..... Nou ja... wij gebruiken hem in elk geval al dik 10 maanden met veel plezier. De bak is vrij groot. De wandelwageninzet werkt ook prima. Hij is goed wendbaar en licht. Ook met 1 hand goed te besturen. Het handvat is in hoogte verstelbaar.... Ik vind hem ideaal.
Das zeker geen geld.Misschien een idee om hem nog een keer bij de tienermoeders te plaatsen ( weet niet of die hier ook meelezen)want denk dat die het niet al te breed hebben.
Ja ach het leek me gewoon leuk om er iemand een plezier mee te doen die het goed kan gebruiken. Maar helemaal gratis doe ik niet, want ben bang dat er misschien iemand misbruik van maakt dan.
Amaaai, zeker een heel mooie prijs! aar ik ben nog niet ver genoeg om nu al een wagen te kopen... en ik woon ook in België dus is zo ver, en ik heb voldoende geld , dan heb ik liever dat hij aan iemand wordt gegeven die het echt heel moeilijk heeft... Xx.