Bykay draagdoek grijs met roze bloem Maat M

Discussie in 'Draagdoeken' gestart door Veni Vidi Vice, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veni Vidi Vice

Veni Vidi Vice Niet meer actief

Geweldige trend-setting draagdoek met tussenstuk én applicatie van het merk ByKay. Op deze draagdoek in antraciet en grijs-melee voorstuk, is een roze bloem met geborduurde steken opgezet.

De draagdoek van ByKay is méér dan alleen een stuk stof, het is een product met gevoel. In onze visie een onmisbaar item in de hedendaagse opvoeding en broodnodig bij de tegemoetkoming aan huidcontact.

Een origineel en uniek (kraam)cadeau met de naam van de kleine erop geborduurd. Tot en met eind april doen wij dat gratis bij aankoop van dit produkt.
    Kijk ook eens naar de leuke bijpassende accessoires van ByKay in dezelfde kleuren en applicaties.

De draagdoeken en accessoires van ByKay zijn uitsluitend van 100% babyveilig katoen, ökotex-100 gecertificeerd. De producten worden gemaakt onder fair-trade omstandigheden, volledig gecontroleerd en kinderarbeid-vrij. ByKay - Carry Your Love!

Nieuw gekocht voor €69,95 bij prenatal in maart, nagenoeg niet gebruikt vandaar weer in de verkoop.
    Incl. Orginele verpakking

Maat M

€55.- Excl verzendkosten. Afhalen kan ook in Apeldoorn

2. Veni Vidi Vice

Veni Vidi Vice Niet meer actief

3. Rissie

Rissie Actief lid

12 dec 2010
    166
    0
    0
    ik werk in een kinderdagverblijf
    Den Hoorn
    Ik wil hem graag kopen maar het max wat ik uit kan geven is 25€ incl verzendkosten

Deel Deze Pagina