Haha wat een grappig topic. We zijn nu weer vriendjes maar gisteren waren we wel erg boos op elkaar. Helaas hebben wij bijna geen behang hahaha. Ff ontopic, kan ie ook hier de tuin ff doen? Tuinhuisje moet ook nog gesloopt en herbouwd worden, kan hij dat ook ?
hahaha leuke topic dit! Van de mijne heb ik nergens last van, gelukkig maar. Ben vast 1 van de weinigen
Geweldige reacties!!! haha ik kan gelukkig weer lachen door jullie! (me vriend zegt nog steeds niks!) Maar dames hij zit wel onder de tattoos hoor haha dus hij is wel leuker dan die klusser haha Ik ben zat van hem hij doet niks met ons zoontje, voelt nooit aan me buik als de baby trappelt En zit nou al te zeuren dat ik straks fulltime moet gaan werken als de baby er is, terwijl we het makkelijk redden zo maar ja andere mensen doen dat ook he oh ja en de schoonouders krijg je er ook bij!
Ik kan de mijne niet missen als ie weg is, maar soms dan kan ik hem missen als kiespijn . Zouden de mannen dat nou ook nooit van ons denken???? Die schoonouders die wil ikm dan best overnemen, als je mijn schoonmoeder er maar voor terugneemt!!!!
Heb je het bonnetje niet meer? Misschien kan je hem nog ruilen als je zegt dat hij niet bevalt of defect is? Verder heel veel sterkte.
Niet zo zeiken, wees blij dat je er eentje hebt! Ik zou een moord plegen voor iemand naast me in bed, dat ik lekker kan bekvechten om niets en daarna goedmaakseks, lekker lachen en me kunnen irriteren! Heerlijk!
Ik heb gisteravond geprobeerd hem achter te laten bij zijn moeder, maar helaas is het mislukt en moest ik hem toch maar weer meenemen hahahaha Maar als ik hem dan toch weer heb meegenomen ben ik daar (meestal) ook wel weer blij mee.... Gelukkig weet ik dat hij dit ook wel eens heeft
Voor ons dames is hegt ook nooit goed Ze moeten zijn zoals wij willen en doen ze zoals wij willen, dan is het weer niet goed. Volgens mij zijn wij vrouwen toch ook best lastig om mee te leven. Al spreek ik voor mezelf
oh ja ik ben ook geen makkelijke om mee te leven, maar meneer heeft mij hier alleen voor het huishouden en de sex heb ik het idee. Ik wil gewoon een beetje liefde, al is het maar een beetje!! Even een arm om me heen, zelfs als er iemand is overleden waar ik om geef krijg ik geen arm om me heen.. Daar baal ik ontzettend van!
Noujaaa zeg Gewoon vragen zie ik eruit als een sperma bank?? Neey,,Nou gedraag je dan niet zoals een hond
Gelukkig dat onze berichtjes je een beetje aan het lachen hebben gekregen. Maar jeetje wat een onbenul is jou vriend dan zeg niet eens eventjes een arm om je heen en een dikke knuffel als er iemand is overleden waar je om geeft. Pff dat hoeft de mijne niet te doen, want dan is er heibel hier in de keet hoor. Ken wel het gevoel dat je je soms alleen maar goed voelt voor het huishouden en de seks, dat had ik een tijdje geleden ook heel erg dat gevoel. Maar toen heb ik goed met hem gepraat, moet soms wel een paar keer voor het tot hem door dringt maar daarna begrijpt die me gelukkig ook een stuk beter. Alleen tja het huishouden doen blijft hier een ramp want hij vertikt het. Maar goed, gewoon op blijven hameren hier. Hoop dat jou vent zich toch eens anders gaat gedragen, want zo kan je natuurlijk lijkt me ook niet vollop genieten van je zwangerschap. En hoop dat hij dat ook gaat in zien. Dikke knuffel dan maar van mij!
ik heb er ook nog 1 te ruil, graag iemand die goed in klussen is en het ook afmaakt, en niet zoals de mijne help mijn man is een klusser oja liefst ook 1 die uitzich zelf wat in het huishouden doet , en ik niet elke keer 10 keer moet vragen om wat te doen
Jeetje zeg meid , dat is ook niet leuk meer Ik herken mezelf ook wel in het verhaal. Krijg nooit een opmerking en doe het liefst zelf het huishouden want als hij het doet is het nog een bende Met sex ja bij hem is het tegenwoordig ja het moet maar , nou sorry dan hoeft het voor mij al niet meer . Heb je er wel is met hem over gepraat , of helpt dat niet ?
Dit verbaast me echt een beetje.. Was dit altijd zo, of is dat na de geboorte van kind(eren) zo gegroeid? Lijkt me heel naar!
Hier ook een vriend te koop Vouwt netjes je was zo keurig dat is schrikbarend. Kan geen was draaien. Houd veel van auto's (dus als je een mooie auto hebt dan kan je bij hem zijn ) Schoonmaken is ook niet echt zijn ding (vergeet de helft) Is goed in afwassen *kuch* *kuch* Probeert altijd gelijk te krijgen als hij denkt dat het zo is