OiOi ® Black Leopard Glossy Patent Zwart Lak Carry All verzorgingstas, babytas, luiertas, handtas of weekendtas met hippe luipaarden print binnenin. Deze zeer grote en ruime tas kan op verschillende gedragen worden en ook makkelijk aan de kinderwagen gehangen worden. Absolute musthave ! Ruime weekender in glimmend patent zwart lakleer en luipaardenprint binnenin met stoere details. Helemaal ingericht als verzorgingstas incl. accessoires. waterafstotend materiaal 2 grote binnenvakken 2 voorvakken en diep achtervak met magneetsluiting afgewerkt met stevige piping bies grote, opgevuld matrasje/verschoningsmatje Flessenhouder ; houdt een drankje voor 2 uren koud of warm ! plastic billendoekjes tasje afneembare schouderriem metalen doppen aan de onderzijde te bescherming Size: 28cm H, 40cm W, 16cm D (11'' H, 15.5'' W, 6.5'' D) Deze tas is nieuw en nooit gebruikt. ik heb m gekocht voor 129,00. Ik wil er eigenlijk wel minimaal 90 euro voor hebben. Voor foto's stuur me je email effe via een pb! Groetjes Kim
Ter informatie: Ik heb m ongeveer 1,5 maand geleden gekocht. Ik wilde eigenlijk een oilily luiertas, maar die vond ik niet leuk. Nu ligt de nieuwe collectie luiertassen in de winkel..... en nu heb ik er wel een gezien! dus, deze is echt niet gebruikt (onze spruit wordt volgende week gehaald met een keizersnee) maar ik heb gewoon een mooiere gezien......
Hoi hoi ik heb er geen nodig, maar misschien toch een idee om een fotootje in je bericht / album te zetten? Ik denk namelijk dat het dan sneller gaat.... Succes met de verkoop!
Onderaan je bericht staat 'album' Daar ga je naar toe en bovenaan kies je 'upload plaatje' Dan kun je zo de foto van je computer halen