stafford puppies 3reutjes

Discussion in 'Te koop aangeboden' started by veghelsemeid, Mar 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    #1 veghelsemeid, Mar 6, 2010
    Last edited: Mar 6, 2010
    hey hey

op 20 februari is de stafford van me buurvrouw bevallen

het zijn 3reutjes

zijn nu dus 2weken oud

mogen voor 500euro weg

worden dan geent,ontwormd en ontvlooit

je krijgt er een gezondheids verklaring bij

zijn al wel te reserveren

hebben geen stamboom

paps en mams beide aanwezig

zal een paar foto's plaatsen

voor meer info kan je me pb'en!

foto 1 is moeder met pups

In huiselijke kring grootgebrachte pups van onze eigen honden.
    Moeder is een Amerikaanse Stafford (kleur zwart gestroomd) met een zeer lief aanhankelijk en sociaal karakter. Vader is een Engelse Stafford (kleur wit) en heeft een energiek, vrolijk, lief karakter. Allebei de ouderdieren kunnen zeer goed overweg met kinderen.

Pups worden ontwormd en ingeent en krijgen een inentingsboekje met gezondheidsverklaring van de dierenarts mee.

De pups mogen half april weg.

De mogelijkheid bestaat om de ontwikkeling van uw pup te volgen door bij ons op puppy-visite te komen.

2. veghelsemeid

Aug 3, 2008
    2,083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    2de foto is 1reutje

3. veghelsemeid

Aug 3, 2008
    2,083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    foto 3 het 2de reutje

4. veghelsemeid

Aug 3, 2008
    2,083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    het 3de reutje

5. veghelsemeid

Aug 3, 2008
    2,083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    en nog een x mams met pups

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Is het in Nederland niet verboden om stafford pups zonder stamboom te verkopen? Deze vallen dan toch onder de Pitbulwet?

Is geen aanval, alleen een vraag :)

Het zijn trouwens wel schatjes!

7. veghelsemeid

Aug 3, 2008
    2,083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    nee sinds kort is de RAD afgeschaft

is toen een hele actie geweest

en nu mogen ze zonder stamboom

8. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

..en dus iedereen fokt maar raak!
    Zonde van het ras, ze hadden beter al die stamboomloze kunnen castreren. Neemt niet weg dat ik het super vind nu er geen onschuldige honden meer worden afgemaakt.

9. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Denk niet dat deze advertentie is geplaatst om discussies te voeren of te weten hoe iedereen erover denkt...ieder zijn mening, maar hier niet op zijn plaats vind ik...

Hele mooie pups meid!!! Ik heb zelf een Pitbull teefje, had deze zelfs toen ze nog niet mochten en altijd plezier van der!! Woon te klein en geen tuin, anders had ik reutje nr1 zeker genomen!!! smelt smelt :D:)

Succes met de verkoop ( je buurvrouw dan en jij lief dat je helpt hihi)

10. Aura

Aura Niet meer actief

Sorry vind 500 euro wel heel veel voor een rasloze pup (niets ten nadele van de pup) voor de rest zou ik ok nooit een pup zonder stamboom kopen...wat niet wegneemt dat het natuurlijk wel echt schatjes zijn......

11. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Waarom denk je dat t rasloze pups zijn??? Er staat toch dat beide ouders Staffords zijn dus zijn de pups ook staffords en dat is een ras ;)

Hoeveel zou jij uitgeven dan aan een STAMBOOMLOZE STAFFORD pup??

Vind t jammer sommige opmerkingen terwijl hier gewoon een adv word geplaatst MOCHTEN er mensen zijn die interesse hebben...de pups rasloze noemen vind ik niet zo netjes maarja wie ben ik.

ontopic: Ik krijg kriebels als ik pup nr1 zie!!! Vind m ergggg stoer en lkkr grof, maar vriendlief lief aankijken zal niet helpen vrees ik maar ga t toch doen whahaha :D

12. Aura

Aura Niet meer actief

hoezo? een kitten of pup zonder stamboom is rasloos...dan lijken ze op een bepaald ras maar zijn ze 9 op 10 keer niet raszuiver...dus rasloos...niks mis mee hoor...zijn vaak hele leuke honden, dus snap niet dat je het niet netjes vind om ze rasloos te noemen terwijl ze dat gewoon zijn.
    Ik zou sowieso geen rasloze honden meer nemen, niet omdat dat geen leuke honden zijn maar omdat ik de goede fok wil stimuleren zou ik dus kiezen voor een pup met stamboom waarvan de ouderdieren alle testen hebben gehad, en er verantwoorde combinaties zijn gemaakt en niet van oh dat is toevallig hetzelfde soort hond dan maken we daar een nestje mee (niet dat ik zeg dat dat in dit geval gebeurd is hoor! maar is meestal wel het geval!)

Nogmaals niks voor mij ten nadele van deze mensen en ZEKER niet ten nadele van de honden....wat zijn echt super schatjes....maar vind het gewoon te duur voor een stamboomloze pup (hoewel stamboom maar 15 euro kost hoor daar gaat het ook niet om).

maar on-topic....ik hoop dat je leuke baasjes vind voor deze 3 schatjes :D....

13. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

hahaha dat zou wat voor mij hier thuis zijn. Als ik iets wil komt het er ook.
    Ik wil nu graag een vlaamse reus. Dus ben me aan het orienteren. En mijn vriend wilde het eerst niet. Ik zei daar heb ik niets mee te maken. Ik wil een konijntje dus dan komt er een konijntje. hihihi
    Nu vind hij het wel leuk, of hij heeft er vrede mee iig.

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik vind het super pups zo op het eerste gezicht... leuke foto's!

ik wil toch ook nog wel even iets anders zeggen..
    raszuiver.. nee ok... eigk niet wat het gaat om een staffordshire bull terrier ( is engelse staff) en een american staffordshire terrier (de amerikaan)

de RAD is afgeschaft (heel goed! hoeven onschuldige dieren niet meer afgemaakt te worden na maandenlange martelingen in laserasiels) en er wordt op los gefokt??? niet meer dan eerst denk ik... toen de stambomen nog verplicht waren, waren de hondjes die er 1 hadden behoorlijk duur... en de mensen die het aandurfden kochten gerust, voor nog steeds heel veel geld, een hond zonder stamboom. die rage is sinds de afschaffing van de RAD volgens mij wel de kop in gedrukt...

zou best wel heeeeeel graag zo'n pupseltje erbij willen hebben hier maar dat gaat niet mogen...
    de aanpak van kletskous is wel een goeie, maar dat heb ik 2 katten geleden ook al zo gedaan.... :(

15. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

ik maakte het verhaal altijd mooier als dat het was. Dan ging hij wel akkoord. Akkoord of niet. Als ik iets in mijn hoofd heb dan gebeurd het ook. Maar ben nu wel wat meer na gaan denken alvorens ik een dier aanschaf. Wil dan nu graag een vlaamse reus maar gaat me eerst even er meer in verdiepen en moet de juiste kleur zijn en ook weer niet te ver weg.

16. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Stamboomloze hond is geen ras. Een rashond is een hond met stamboom. En ja 500 euro voor een rasloze hond kunnen ze nu vragen, aangezien een hond met stamboom minimaal 700 euro kost. En tuurlijk zijn het schatjes.. kom op het zijn puppies!

17. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Wendy, ik denk wel degelijk dat er meer gefokt word dan eerder. Kijk maar eens naar markplaats, toen ik mijn oudste hond kocht (6,5 jaar geleden) stonden er nog geen 10 advertenties van zowel de SBT en AST. En nu krijg ik gewoon ruim 200 advertenties te zien.

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dames....
    Tis een advertentie!!
    Reageer als je belangstelling hebt, anders niet.
    Dit schiet natuurlijk niet op voor de ts.
    Elmo

19. Aura

Aura Niet meer actief

@Elmo...ik zie wel vaker dat mensen zeggen dat ze iets te duur vinden als iemand er een bepaalde prijs voor vraagt, heb ik nog nooit gezien dat een modje daar dan iets op zegt.

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou...als je alles leest snap je denk ik wel dat ik niet alleen op de prijs doel nu...;)

Share This Page